Łączna liczba wyświetleń

piątek, 31 maja 2019

Kwiaty, kwiaty, kwiaty


Witam

Dzisiaj mam komplet ślubny ze sporą ilością kwiatów:). Bardzo je lubię robić:). Foamiran daje tyle możliwości i za każdym razem kwiatki wyglądają inaczej:). Kwiaty wykonałam z białego foamiranu pocieniowanego pastelami olejnymi. Środki zrobiłam z foamiranu i perełek:). Listki wycięłam odręcznie z zielonego - oliwkowego foamiranu:). Na tło wykorzystałam bardzo ładny i stonowany papier AltairArt z kolekcji EVER AND ALWAYS - Gray.
Dodałam piękny napis, który pochodzi z bloga sklep-ewa od Wikuchy
A czy Wy lubicie robić kwiatki z foamiranu??? A może bardziej z papieru lub używacie gotowców???
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).












I na końcu komplet.


Pracę zgłaszam na wyzwania:

Świat Pasji




oraz

Snip Art



A w jutrzejszym Dniu Dziecka wszystkim DZIECIOM tym Dużym i Małym
 życzę,
aby każdy kolejny dzień życia był radosny, pełny miłości, nieustannego rozwoju i kreatywności
oraz
dziecięcej ciekawości poznawania świata:).

Dziękuję za odwiedziny:). Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu
Kasia

12 komentarzy:

  1. Cudowne kolorki :) piękne sa te Twoje kwiaty, wiem, bo mnie kiedyś poczestowałaś :) na żywo jeszcze ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is so gorgeous!! The flowers look amazing!! Absolutely stunning card!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne kwiatuszki.:)Nie mam maszynki, posiłkuję się kwiatkami które dostałam i gotowcami, ale to nie to samo. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet,Twoje kwiaty pięknie się prezentują.Ja do tej pory robiłam kwiaty z papieru ale foamiran już zakupiony ,więc trzeba zacząć.Korzystam z kwiatowych szablonów z sieci i filmików na you tube.
    Pozdrawiam i życzę wspaniałego świętowania dla Twoich dzieci i wnucząt.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo! piękna kartka, bardzo podobają mi się kwiaty.
    Dziękuję również za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam serdecznie
    DT Evipassjonatka-Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiet kwiatowy wyszedł przepiękny. Bardzo ładna kompozycja! :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Pasji,
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, cudny jest ten komplet. Podziwiam Twoje kwiaty. Ja kwiatów nie robię, na szczęście mam jeszcze kilka od Ciebie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kartka, kwiaty jak żywe i piękena kolorystyka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie gnieciuchy na pięknej kartce :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu wspaniała karteczka z cudnymi kwiatkami :) Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasieńko, cudne te Twoje kwiatuszki jak i cała kartka!

    OdpowiedzUsuń