Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 maja 2019

Guziki z pętelkami!


Witam

Urocze papiery z Firmy Craft O'Clock zdążyły do mnie dotrzeć przed niedzielą.Wymogiem wyzwań jest stworzenie pracy 
z udziałem właśnie firmowych papierów:). W związku z tym postanowiłam zmierzyć się z wyzwaniem #19 "Guzik z pętelką!". Temat ciekawy, który kojarzy mi się z dzieciństwem i huśtawkami z linami i pętlami:). 
Po raz pierwszy miałam przyjemność pociąć papiery Craft O'Clock i wiem już, że to nie będzie moja ostatnia z nimi przygoda:). Miałam dylemat śliczniusie króliczki czy kotki i minimalnie "wygrały" słodziutkie kociaki:). W kotkach jestem zakochana, są przeurocze i dlatego znalazły się na kartce w formacie DL. Bardzo rzadko wykonuję dziecięce kartki, ale tę robiło mi się rewelacyjnie, może dlatego, że papiery i różne kolekcje mogą być używane zamiennie:). 
Połączyłam tu kolekcję MY CAT FRIEND #1 (duży i mały arkusz) z DIE CUTS, kwiatkami i listkami z zestawu FLOWERS VI - BOY FLOWERS oraz dodałam część banerka z arkusza kolekcji SPRING BUSTLING - Extras to cut I. Z racji, że jest trochę elementów, to podniosłam je na dystansach, aby nadać pracy wymiarowości. Użyłam wiekowych już perłowych guzików na "nóżce", aby przewlec przez nie sznurek z pętelkami:). Na banerku napisałam imię naszej kochanej EMI:), gdyż karteczka jest właśnie dla niej dedykowana:).
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).














Wykorzystałam papiery:

   BOY FLOWERS                         Extras to cut I                       MY CAT FRIEND
                                                                                                        i mały zestaw
                                                                                                     
CC-KW-06.jpg  CC-DOD-I-SB-23.jpg CC-TITLE-MCF-10-OK.jpg


CC-DIE-CUTS-MCF-10.jpg

W pracy użyłam guziki i sznurek, spełniając tym samym wymogi wyzwania i dlatego zgłaszam powyższą pracę na wymienione wyzwanie:



Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i życzę miłego tygodnia
Kasia

9 komentarzy:

  1. Nietypowa :) piekna, radosna i kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga pięknie dziękuję:).Bardzo Lubię nietypowe projekty i wyzwania:).

      Usuń
  2. Cudna karteczka! a kociak za pewne skradnie serduszko małej Emi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu serdecznie dziękuję:). Kociaki są przeurocze i szkoda, że nie zobaczę reakcji Emmy.

      Usuń
  3. Przepiękna karteczka, Kasiu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu przepięknie dziękuję i ślę uściski:).

      Usuń
  4. Jaka super karteczka Kasiu, ja już swoje lata mam, ale z miłą chęcią chciałabym takie kartki dostawać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, ha pięknie dziękuję za tak miłe słowa:). W środku każda z nas jest małą dziewczynką:).

      Usuń