Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 30 stycznia 2017

CANDY - serdecznie zapraszam


Moi Drodzy

Na początku pragnę Wam podziękować za odwiedziny i często miłe oraz radosne komentarze, a także chwile wsparcia 
i dodania otuchy w trudnych chwilach. Bardzo, ale to bardzo serdecznie dziękuję:).

A teraz zapraszam WAS do udziału w mojej pierwszej zabawie:). 
Termin zgłoszenia i wyrażenia chęci upłynie 27 lutego 2017 roku (dokładnie o północy).
W tym dniu minie równo pół roku jak pojawiłam się w blogosferze. Spodobało mi się i czuję się tu bardzo dobrze - mam nadzieję, że Wy również czujecie się u mnie dobrze - i w związku z powyższym chcę się podzielić moimi przydasiami:). Niestety wygrana osoba może być tylko jedna.
Na pierwszy rzut oka może mało widać, bo wszystko jest już w celofanowych torebkach, ale postaram się rozłożyć na części pierwsze i umieścić jeszcze kilka zdjęć:). Zaglądajcie!!!
Znajdziecie tu: różnokolorowe perełki, duuużo kwiatków do samodzielnego klejenia, wycinanki z wykrojników: ramki, serwetki ażurowe, serduszka i serca różnej wielkości, sporo listków, zawijasków, motylków, które występują na moich wcześniejszych pracach, misiaczki, satynowe wstążeczki, lakierowane tła i inne, których nie wymieniłam, a co myślę, będzie niespodzianką:).
Każdy kto ma ochotę może skorzystać:). Wysyłka tylko na terenie Polski.



Małe zasady udziału:

1) dopiszcie się w komentarzu (podajcie kolejne numery zgłoszenia), że wyrażacie chęć wzięcia udziału w zabawie,
2)  podajcie namiary na swoje blogi, każdego chętnie odwiedzę:),
3) proszę o umieszczenie banerka na pasku bocznym swoich blogów, aby więcej osób mogło się bawić:),
4) niezmiernie miło by mi było, gdybyście dołączyli do grona obserwatorów, jednak nie jest to konieczne - nie trzeba tego robić tylko na czas zabawy:) - nic na siłę.

Ale (tak, tak wiem nie zaczyna się zdania od ale) ten czas galopuje, o rety. Jak obiecałam przedstawiam Wam dodatkowe zdjęcia (obecnie już nie do końca aktualne:) - bo pojawiły się "dokładki" - a dokładnie co niech będzie niespodzianką).

Co nieco  w czerwieni:)


Co nieco w bieli, kremie i srebrze:)


Ramki nakrapiane o ciekawej fakturze:)


między innymi białe i szare:)


Co nieco dla miłośniczek perełek, kryształków i cekinów:)


Nie może zabraknąć  kwiatuszków (niestety do samodzielnego sklejenia)


Wstążeczki satynowe  ok. 1,5 m z każdego widocznego koloru i sznurek:)


Takie coś:) - ups - dopiero teraz zauważyłam, że srebrne paski są odwrócone:(, a może dobrze:). Uwierzcie mi wyglądają super z właściwej strony:)


Aha pojawi się jeszcze trochę listków w zieleni i coś w kobalcie:).

Kto jeszcze się nie zdecydował, może to go przekona i niech się dopisze:).
Miło mi, że się chcecie bawić razem ze mną:). Przyznam się bez bicia, że ta zabawa jest również dla mnie ogromną frajdą:).

Czujcie się dobrze i życzę miłej zabawy:).
Pozdrawiam cieplutko:) Kasia

101 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! dzięki temu trafiłam tu do Ciebie i powiem Ci, że piękne karteczki robisz i inne ciekawe prace! A że spodobało mi się, więc zostaję na dłużej! No i oczywiście zapisuję się na takie cukierasy, życząc Ci jednocześnie kolejnych pięknych prac i nieustającej weny:))) To będzie Nr 1. a znajdziesz mnie tu:http://mojswiatkolorow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu!!! Dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że pierwsza zgłosiłaś się do zabawy:). Będę Cię odwiedzała w miarę możliwości:). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Papierkowe prace i ja lubię. Pół roku w blogosferze to już jest coś. Życzę dalszego, wspaniałego i radosnego tworzenia i pokazywania co wyczarujesz :-). Zapisuję się do zabawy i zapraszam do mnie : http://skladzikzapomnianychmarzen.blogspot.com/
    Mój numer: 2
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alicjo!!! Pół roku w porównaniu do Twoich 5 lat - to jak mały niemowlak do wyrośniętego przedszkolaka:). Jednak każdy kiedyś zaczynał:). Dziękuję, że mogłam Cię poznać i za życzenia oraz za udział w zabawie:). Będę do Ciebie zaglądała z przyjemnością:). Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo fajny, a przede wszystkim bardzo inspirujący blog:) z ogromną przyjemnością dołączam do grona obserwatorów:)
    ja bawię się w blogowanie już prawie rok - super sprawa i super zabawa - życzę przyjemności z tego płynącej i dalszych tak fantastycznych pomysłów jak do tej pory:))
    Mój numer: 3
    a mój blog: magdziorkowyhandmade.blogspot.com
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj MagdoM!!! Miło mi Cię poznać. Tworzysz piękne, interesujące prace:). Będzie mi miło, jeśli moje prace będą inspiracją dla Twoich prac. Ja cały czas się uczę i wchłonęło mnie bez reszty, a przy tym daje mi to ogrom frajdy:). Dziękuję Ci bardzo za życzenia i życzę powodzenia w zabawie:). Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Trafiłam do Ciebie przypadkiem. Podoba mi się u Ciebie, więc zabawię na dłużej :) Życzę kolejnych cudownych rocznic i nieustającej weny twórczej :)
    Przyłączam się do zabawy z nr 4
    Zapraszam czasem do mnie http://kulskowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ulu!!! Cieszę się, że trafiłaś do mnie i dziękuję za miłe słowa i życzenia:). Odwiedziłam już Twojego bloga - piękne tworzysz rzeczy i wspaniale, że pomaga Ci Twoja córeczka:). Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Przyłączę się i ja :) Blogowanie jest fajne i bardzo wciąga :)
    Adresik bloga znasz ale zapraszam olenkaja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 5
      Super Olu, że chcesz się bawić (któż z nas nie lubi zabaw - chociaż często już jesteśmy dużymi dziewczynkami:). Odwiedzam Cię w miarę możliwości:). Pozdrawiam i życzę powodzenia.

      Usuń
  6. Gratuluję półrocznicy ;) Tworzysz piękne prace, na pewno będę zaglądać do Ciebie częściej :) Chętnie ustawiam się w kolejce i przygarniam nr 6 :)
    Zapraszam również do mnie: http://bibliotekahaftu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo!!! Nazwisko Twoje jest takie same jak mojej kuzynki Marysi:). Może jesteście spokrewnione przez jej męża:). Piękne są Twoje hafty i nie tylko:). Życzę powodzenia i pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ja dopiero raczkuję w tworzeniu karteczek, dlatego bardzo chętnie stanę w kolejce po wspaniałości, które chcesz rozdać :)Bardzo mi się u Ciebie podoba i zostanę na dłużej :)
    http://30carpediem30.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 7
      No moja Droga - muszę przyznać, że Twoje karteczki haftem tworzone robią wrażenie:) i nie tylko one. Miło, że mogłam Cię poznać i dołączyłaś do zabawy:). Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Chętnie wezmę udział w twoim candy,zostałam zaproszona do zabawy i chętnie skorzystam,życzę dużej weny.Obserwatorem jestem.
    http://ela17-mojepasje.blogspot.com/

    nr-8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elu!!! Dziękuję Ci za życzenia i cieszę się, że się bawisz:). Pozdrawiam

      Usuń
  9. Piękne prace tworzysz, życzę powodzenia w blogowaniu. Chętnie przyłączę się do zabawy.
    Nr 9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wigo!!! Twoje prace także są urocze. Podziwiam te wszystkie cuda qullingowe:). Dziękuję. Życzę powodzenia w zabawie:). Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Szczęśliwa 10? Dziekuję za zaposzenie bardzo chętnie dołączę do zabawy z ogromna nadzieją na wygranie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Miko:)!!! Nie wiem czy 10 jest szczęśliwa, ale mi ostatnio przy Twoim komentarzu zaciął się komp i nie mogłam nic zrobić:(. Życzę powodzenia i miło, że dołączyłaś do zabawy:). Pozdrawiam.

      Usuń
  11. 11 :) zapisuję sie ,banerek umnie na http://mrumru89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mrumru!!! Czy ten nick jest od czarnego kota:). Udanej zabawy. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. 12 :) Świetne prace. Cieszę się, że tu trafiłam :) Baner zabieram do siebie na http://niezchin.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!!! Prowadzisz bardzo interesującego bloga:). W dobie zalewu tandety z Chin, TY wynajdujesz perełki jeszcze gatunkowo "zdrowe". Brawo Ty!!! Ja również cieszę się, że tu trafiłaś, dzięki temu ja mogłam trafić do Ciebie:). Pozdrawiam

      Usuń
  13. 13 :) mam nadzieję, że będzie szczęśliwa :)) właśnie chodzi za mną robienie karteczek więc z pewnością przydasie się przydadzą na początek :) Dziękuję za odwiedziny! Pozdraiwm cieplutko :)
    http://tkasia79.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Joanno!!! I znowu nie mogłam skomentować. Może dzisiaj się uda.
      Warto spróbować nowych rzeczy - jak inne tworzenie tak i karteczki wciągają:). Życzę powodzenie i pozdrawiam:).

      Usuń
  14. 14. Z chęcią się zapisuję na takie ekstra przydasie. Powodzenia w dalszym blogowaniu :D Pozdrawiam!
    http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ann!!! Dziękuję za uznanie przydasiowe:). Cieszę się, że bawisz się z nami:). Życzę powodzenia i pozdrawiam.

      Usuń
  15. 15. i ja z chęcią zapisuję się do zabawy! Dziękuję za odwiedziny u mnie, zapraszam ponownie; ja z przyjemnością będę zaglądać do Ciebie! ps. Andrzeje są wspaniałe-prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!!! Kocham koty, a Twoje legowisko dla Twojego Pupila jest ekstra:). Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy:). Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Ustawiam się z 16. :) gratuluję półrocza i życzę kolejnych takich :)
    http://hafty-magos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj moja droga:). Dziękuje bardzo. Zastanawiam się skąd bierzesz siły i czas jeszcze na krzyżykowy świat haftu - małe dziecko, a wkrótce drugie:) - chyba nocami:). Widzę, że dopiero zabierasz się za karteczki:)- super naprawdę warto. Życzę powodzenia i pozdrawiam.

      Usuń
    2. No tak, głównie wieczorami, to prawda :) zobaczymy, jak będzie przy drugim dziecku ;)

      Usuń
  17. 17. Świetne candy wiec chętnie się zgłaszam :)https://mojecudawianki1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bożeno!!! w zabawie. Świetnie, że dzielisz się z innymi tym co jak robisz krok po kroku:). Pozdrawiam i życzę powodzenia:).

      Usuń
  18. WOW! Tego jest ogrom! Zgłaszam się: będę numerem 18. Namiar do mnie: http://bialaszafkaagihandmade.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Aguś w zabawie!!!. Tak było, a jest jeszcze więcej:). Mój mąż wczoraj zapytał - kiedy w końcu skończę:). Dobrze, że ja nie będę losowała:). Życzę Ci powodzenia i pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  19. super ,że prowadzenie blooga daję nam taką satysfakcję i radość:)
    życzę wielu pięknych chwil w dalszym boogowaniu i przyłączam się do zabawy:)
    scrapkuje od miesiąca poprostu to wciąga a takie przydasie to miodzio na te kartki:)
    jestem 19 zapraszam w moje skromne progi :)http://renia69802.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Reniu!!! miło poznać tak pozytywnie zakręconą osobę:). Jesteś bardzo kreatywna i masz wspaniały porządek w swojej pracowni, a Felicja skradła moje serce i jej sesja foto jest super:). Dziękuję Ci za miłe słowa i cieszę się, że dołączyłaś do zabawy:). Pozdrawiam i życzę powodzenia:).

      Usuń
  20. To ja ustawiam się z nr 20 i życzę nieustającej radości z blogowania ,wielu blogowych przyjaźni i wielu ,wielu pięknych prac :-DDD Banerek na blogu ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewinko!!! Dziękuję Ci bardzo serdecznie. Masz rację blogowanie daje niesamowicie wiele pozytywnej energii:). Tworzysz piękne, bardzo radosne karteczki:). Gratuluję pomysłów. Pozdrawiam.

      Usuń
  21. 21. "oczko" - może będzie szczęśliwe dla mnie i te cudeńka wpadną w moje łapki :)
    Życzę ci, abyś była bardziej systematyczna w blogowaniu ode mnie, bo ja cyklicznie sobie postanawiam poprawę, a ciągle jakoś nie wychodzi ;)
    Mam dwa blogi, ale banerek umieściłam na http://janiaka.blogspot.com/. Tak tylko informacyjnie, skoro chcesz poodwiedzać, to podaję namiary na drugi, który się dopiero rozkręca - http://zlepekmoichklepek.blogspot.com/
    No i zostanę u ciebie na dłużej i będę podglądać, co nam chcesz pokazać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Janiu!!! Może "oczko" przyniesie Ci wygraną:). Ja nie biorę tej odpowiedzialności na siebie:) - zdecyduje ręka mojego męża:). Dziękuję za życzenia i życzę Ci systematyczności w blogowaniu:). Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Chętnie zapiszę się do zabawy , obok takich cudeniek szkoda przejść obojętnie :):)
    Zapraszam również na moje Candy i do obejrzenia prac :)
    BEATA-BECIA.blogspot.com
    Banerek porywam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beato!!! Tworzysz piękne prace, a z koszyczków z pewnością Małgosia będzie zadowolona:). Cieszę się, że mogłam Cię poznać i życzę powodzenia w losowaniu:). Pozdrawiam.

      Usuń
  23. 😍😍 Super!! Ustawiam się w kolejce z numerkiem 23 😁 :) Zapraszam do siebie www.hello-my-scrap.blogspot.com 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marto!!! Miło mi Cię poznać:). Tworzysz piękne i zmysłowe prace:). Pozdrawiam i życzę powodzenia:).

      Usuń
  24. Ooooo!!! Jakie cudne nagrody!!! Taka sroka jak ja nie może się nie zapisać! Numer 24 ustawia się z nadzieją w kolejce:)) Zapraszam do mnie na www.gosia-tocolubie.blogspot.com :) Obserwatorem zostaję na stałe, bo piękne sa Twoje prace! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gosiu!!! Tak, masz rację - sroki lubią wszystko co się świeci:). Miło, że zostaniesz u mnie na stałe:) i dziękuję za ciepłe słowa. Wspaniale, że jesteś pozytywnie zakręcona na punkcie wszelakich robótek i nie poprzestajesz w poszukiwaniu nowych wyzwań:). Pozdrawiam i życzę powodzenia:).

      Usuń
  25. Takie cudeńka oferujesz, że nie mogę się nie skusić! Zapisuję się z nadzieją.:) Pozdrawiam!
    promyk2004.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Promyczku!!! Miło mi, że udało się skusić Ciebie do udziału w zabawie:). Tworzysz piękne prace "haftem" malowane i kochasz koty, pozdrawiam:).

      Usuń
  26. to i ja sie z checia zapisze, ja ze scrappkami mam malo do czynienia, ale czasami jakas kartke popelniam :), wiec takie przydasie sa w sam raz dla mnie ;)
    z mila checia zoztane na dluzej .
    pozdrawiam serdecznie

    http://magdusiaa.blogspot.it/
    26.magdusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Magdusiu!!! Tworzysz piękne obrazy haftem malowane:). Faktycznie ubogo u Ciebie z przydasiami kartkowymi, dlatego trzymam kciuki i życzę wygranej. Wszystko będzie w chwili losowania w ręce mojego męża:). Miło mi Cię poznać i cieszę się, że zostaniesz ze mną na dłużej:). Pozdrawiam.

      Usuń
  27. aaaalee cudeńka =) nie przejdę obojętnie!

    Numerek 27

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj mała i "dogryźliwa" (jak sama się określasz:)) Pchełko!!! Piękne hafty uskuteczniasz i wiele wkładasz w nie serca oraz czasu:). Miło Cię poznać i cieszę się, że nie chcesz przejść obojętnie koło mojej zabawy:0. Życzę powodzenia i pozdrawiam:).

      Usuń
  28. O rany ile tego!!! Chetnie sie dopisze do kolejki a banerek zamieszczę jak dopadnę komputer:)

    Www.robotkirecznenawesolo.blogapot.com
    Numer 28

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agato!!! Cieszę się, że pojawiłaś się i bawisz z Wszystkimi:). Pozdrawiam i życzę powodzenia:).

      Usuń
  29. 29 - zapraszasz wszystkich, więc ja z przyjemnością wezmę udział w twojej rozdawajce
    mój blog - http://barbaratoja.blogspot.com/
    obserwuję jako BarbaraP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Barbaro!!! Miło Cię poznać i cieszę się, że dołączyłaś do moich obserwatorów. Fajnie, że dołączyłaś do zabawy:). Jesteś osobą wszechstronną.Wykonałaś piękny wisior:). Twój zbiór zdobytych skarbów jest bardzo imponujący:). Pozdrawiam i życzę powodzenia:).

      Usuń
  30. 30. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia!
    Baner: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anno!!! Ile już razy spotkałam Twój wpis "Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia!" - tyle razy się uśmiechnęłam:). I u mnie także pojawiła się Twoja sentencja!!! Brawo TY! Tworzysz śliczne prace biżuteryjne:). Życzę powodzenia w zabawie i pozdrawiam:).

      Usuń
  31. 31. Wspaniałe przydasie przygotowałaś, więc nieśmiało się zapisuję:-)
    Banerek :http://bawelnianeniteczki.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Karolino!!! Nie musisz być tak nieśmiała. Piękne hafty wychodzą spod Twojej ręki na kartkach i nie tylko. Zakładki z haftem matematycznym są urocze:). Pozdrawiam i cieszę się, że dołączyłaś do zabawy:).

      Usuń
  32. 32
    Witaj :** rany kolejka długa - postoją i ja:))
    https://zakamarekhandmade.blogspot.com/
    Buziaki, lecę banerek zawieszać :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anito!!! Też się nie spodziewałam takiej kolejki i jest mi z tego powodu niezmiernie miło:). Cieszę się, że czekasz cierpliwie i życzę powodzenia w zabawie:). Piękne i różnorodne prace można podziwiać na Twoim blogu:). Widać, że jesteś prawdziwą pasjonatką:). Pozdrawiam.

      Usuń
  33. 33
    Słodkości u Ciebie wypatrzyłam :) oczywiście zapisuję się :) chętnie sie nimi zaopiekuję :)
    Banerek już u mnie świeci.
    http://mirosek.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mirosku!!! Cieszę się, że jeżeli wygrasz to chętnie zaopiekujesz się słodkościami:). Jesteś pozytywnie zakręcona na punkcie zwierząt:). Brawo TY!!! Twoje koty są przepiękne:). Twoje prace są wszechstronne:). Pozdrawiam i trzymam kciuki, bo ja nie będę losowała:).

      Usuń
  34. Gratuluję półrocznicy :) Chętnie wezmę udział w zabawie. Moje blogowe królestwo znajdziesz tutaj:
    http://handmadesyliks.blogspot.com/

    Z moich "skomplikowanych" obliczeń wynika, że u Ciebie zostanę numerem 34 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Sylwio - Syliks!!! Dziękuję za gratulacje:). Odwiedziłam Twoje blogowe królestwo - tworzysz wyjątkowe prace - kartki państwo Bocian są urocze:). Masz piękne zdjęcie profilowe!!!. Twoje obliczenia są słuszne:). Pozdrawiam.

      Usuń
  35. dziękuję że mnie odwiedziłaś ,ja też się ustawiam w kolejce ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elu!!! Zapomniałaś o numerku 35. Dobrze, że dziewczyny są zdyscyplinowane i pilnują:). Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy i życzę powodzenia:). Cudowne są Twoje prace frywolitkowe i pergameno. Pozdrawiam.

      Usuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 36. Gratuluję pierwszego półrocza w blogosferze i życzę wielu kolejnych.

      Piękne cukieraski oferujesz. Jeżeli mogę to chętnie przyłączę się do zabawy.
      Pozdrawiam i zapraszam do siebie https://krzyzykowe-perypetie.blogspot.com/

      Usuń
    2. Witaj Anno!!! Dziękuję Ci za gratulacje. Miło mi, że dołączyłaś do zabawy i życzę powodzenia w losowaniu:). Nie dziwię Ci się, że jesteś uzależniona od haftów - one tak samo wciągają jak każde inne prace ręcznie robione:). Pozdrawiam.

      Usuń
  37. 37.
    Ja też zapisuję się z nadzieją... Właśnie się przymierzam do moich pierwszych karteczek.
    Gratuluję półrocznicy i życzę dalszych przyjemnych lat blogowania.
    A tyle fantastycznych przydasi przygotowałaś, że spokojnie możesz nimi obdarzyć 2 lub 3 osoby.
    Piękne robisz karteczki i inne cudeńka papierowe.
    Zapraszam też do siebie - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marille!!! Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy:). Życzę powodzenia w losowaniu:). Dziękuję za życzenia:). Warto spróbować nowych rzeczy, ale trzeba mieć zawsze świadomość, że uzależniają jak wszystkie inne nasze wcześniejsze, twórcze prace:). Masz rację odnośnie tych 2 lub 3 osób - hm, muszę pomyśleć:). Twoje myszowate rodzeństwo jest urocze, jak gwiazdki i bombeczki oraz szaliki filcowane:). Pozdrawiam.

      Usuń
  38. 38. Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy. Grzecznie staję w długiej kolejce licząc na odrobinę szczęścia w losowaniu. banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com. Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgosiu!!! Miło mi, że się bawisz razem z nami i życzę powodzenia w losowaniu:). Pięknie dodałaś frywolitkowe gwiazdki na kartkach:), które wyglądają uroczo. Zawsze podziwiałam i dalej podziwiam wszystkie frywolitkowe piękności i kunszt ich wykonania:). Nigdy jeszcze tego nie próbowałam, bo wydaje mi się, że są bardzo pracochłonne. Pozdrawiam.

      Usuń
  39. 39. Z wielką przyjemnością zapisuję się do zabawy. :) Blogowanie daje wiele satysfakcji, życzę ci kolejnych twórczych rocznic.
    Mój blog : http://bieniek5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Karola!!! Miło mi Cię poznać:). Masz niewątpliwą rację, że to co robimy daje ogrom zadowolenia i satysfakcji:). Dziękuję Ci za życzenia. Podziwiam Twoje prace wykonywane techniką pergameno. Są takie delikatne i urocze:). Pozdrawiam i życzę powodzenia w losowaniu:).

      Usuń
  40. Oj wpadłam do ciebie po drodze , ale zostanę na dłużej jeśli pozwolisz ,żeby się rozejrzeć i pooglądać Twoje cudeńka. Chętnie dołączę też do zabawy . Życzę kolejnych twórczych lat :) http://biebrzmilskakraina.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu!!! Cieszę się, że wpadłaś do mnie po drodze - nie wiem dokąd się spieszyłaś:), ale miło Cię poznać i gościć u siebie). Dziękuję za życzenia:). Pewnie - rozglądaj się do woli, nikt Cię nie goni i niczego nie broni:). Pozdrawiam i życzę powodzenia w losowaniu:).
      Uciekł Ci numerek i masz 40.

      Usuń
  41. Witam i gratuluję blogowego jubileuszu :) To prawda ,w blogowy świat można wsiąknąć na maxa :) Jestem tutaj po raz pierwszy i już wiem ,że nie ostatni . Miło tu u Ciebie,więc pewno będę tu gościć nie tylko z okazji rocznic :)
    Z przyjemnością zgłaszam moją skromną osobę na udział w twojej zabawie. mój blog to
    http://eniomania.blogspot.com
    Moja poprzedniczka nie podała numerku więc pewnie będzie 40 to mnie przypada kolejny numer 41
    Pozdrawiam i idę wklejać banerek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Eniutku!!! Dziękuję bardzo. Cieszę się, że Ci się u mnie spodobało i chcesz pozostać ze mną:). Fajnie, że dołączyłaś do zabawy:). Życzę powodzenia w losowaniu. Tak, numerek się zgadza - 41. Bardzo podobają mi się Twoje kartki połączone z haftowanymi obrazeczkami:). Pozdrawiam.

      Usuń
  42. 42. Uzbierała się spora kolejka ale nic dziwnego, bo przydasie nigdy dość, a Twoje są super :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!!! Jest mi niezmiernie miło, że tyle osób dołączyło do zabawy:). Nie spodziewałam się takiego zainteresowania, co mnie bardzo cieszy:). Witam Cię serdecznie w zabawie i życzę powodzenia:). Wspaniale, że opisujesz i polecasz książki warte przeczytania:). Ja także sporo czytam - obecnie kończę "Życie na pełnej petardzie - KS. JAN KACZKOWSKI" - autorstwa Piotra Żyłka. Bardzo ciekawe podejście nieżyjącego już niestety księdza do życia i wielu nurtujących problemów. Polecam. Pozdrawiam.

      Usuń
  43. 43. Chętnie się przyłączę :) Mój blog: http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Margotko!!! Super, że przyłączasz się do zabawy i życzę powodzenia w losowaniu:). Ślicznie ubrałaś lalki i super łączysz druty z szydełkiem - "zimowy mobilny golfik":)!!! Tak, Babcie - to prawdziwe SKARBNICE pomysłów, doświadczenia i pięknie jest z nimi wybrać się w przygodę nauki i tworzenia:). Pozdrawiam.

      Usuń
  44. 44. Z wielką przyjemnością zapisuję się w kolejkę . Pozdrawiam. Banerek tu : http://ksiezycowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Księżycowy Motylu!!! Jesteś tak króciutko w blogosferze, a już tyle pięknych rzeczy umieściłaś na blogu:). Zakochałam się w Twoich metryczkach!!! Są CUDOWNE!!! Świetnie, że jesteś tak wszechstronną Osóbką i chcesz spróbować innych technik:). Trzymam kciuki i życzę powodzenia w losowaniu:). Pozdrawiam

      Usuń
  45. Nr 45. Pięknie tu u Ciebie na blogu, więc rozgościłam się troszkę i mam zamiar zostać na dłużej. Oczywiście chętnie ustawiam się w kolejce, banerek już u mnie na stronie. Zapraszam oczywiście i do mnie na www.pasjevioli.pl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Violu!!! Dziękuję, że się pojawiłaś i czuj się jak u siebie:). Twoje kartki łączone z haftowanymi obrazkami są piękne:). Ile to wymaga pracy!!! Życzę powodzenia w losowaniu i pozdrawiam:).

      Usuń
  46. nr 46. Cudeńka przygotowałaś w swojej zabawie, więc i ja z przyjemnością się do niej zapiszę! Banerek wisi na pasku bocznym mojego bloga: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Cytrulina!!! Nie mogłam doszukać się Twojego imienia, dlatego tak się do Ciebie zwracam:). Miło mi, że jak określiłaś "cudeńka" się podobają i witaj w zabawie:). Podziwiam prace haftem tworzone i Decoupage, które są mi w zasadzie obce:), a Tobie to bardzo dobrze wychodzi:). Również pozdrawiam Cię serdecznie:).

      Usuń
  47. 47. Same piękności u ciebie, zarówno w pracach jak i w przygotowanym podarunku.
    zgłąszam się więc z miłą chęcią i cieplutko pozdrawiam.
    Banerek już wisi u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alojka!!! Dziękuję bardzo za uznanie i miło mi Cię poznać i powitać. Życzę powodzenia w zabawie:). Twój "WRÓŻKOWY GANG"!!! jest uroczy i one są takie radosne - przeniosłaś mnie w krainę dziecięcych marzeń:) - właśnie takie wróżki dawno temu w odległej galaktyce sobie wyobrażałam - będąc małą dziewczynką o bardzo bogatej wyobraźni:). Dziękuję Ci za to:). Świetnie przedstawiasz opisy książek - nieraz wpadnę przeczytać jakieś recenzje:). Uwielbiam czytać. A Jo Nesbo - rzeczywiście - nie wiem co brał jak pisał cykl kryminałów z Harrym Hole - potrzebna była przerwa na coś lżejszego:). Pozdrawiam wiosennie:).

      Usuń
  48. 48.
    Hej :) trafiłam przez przypadek ale już lecę nadrabiać zaległości :)
    w zabawie oczywiście chciałabym wziąć udział- same cudowności do przygarnięcia,
    mój blog: www.karkakg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Karolino!!! Ponoć nie ma przypadków. Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy i życzę powodzenia w losowaniu:). Pozdrawiam ciepło:).

      Usuń
  49. I tak oto minął czas zabawy:). Dziękuję WSZYSTKIM bardzo serdecznie za udział w moim CANDY. Nie spodziewałam się tak wielkiej liczby uczestniczek - co mnie niezmiernie ucieszyło, a Was może zasmuciło, ponieważ szanse zmalały i są 1 do 48. Dodam tylko, że ogłoszenie Osoby wylosowanej przez mojego Męża podam w następnym poście:). Pół roku minęło jak z bicza strzelił:). Pozdrawiam Was słonecznie:).

    OdpowiedzUsuń