Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 kwietnia 2017

Nominacja LIEBSTER AVART


Witam Was ponownie

Pozwólcie, że najpierw powitam moich nowych obserwatorów - miałam zrobić to wcześniej, ale zdrowie lubi płatać nam figle. Jest mi niezmiernie miło poznać Was i Wasze blogi oraz podziwiać, to wszystko co tworzycie z taką pasją
 i zaangażowaniem:) oraz publikujecie. 
Witam bardzo serdecznie  Kamilę i jej Męża,   Gosię,   Celę D,   Iwonę  i  Arletę Bilińską (nigdzie nie mogę Cię znaleźć). Czujcie się u mnie dobrze i życzę miłych wrażeń:).

Teraz pozwólcie, że przejdę do PODWÓJNEJ NOMINACJI LIEBSTER AWARD, którą otrzymałam od Agnieszki T. z bloga magia zdobienia oraz od Ewy Gawlik z bloga biblioteka haftu.
Bardzo Wam Agnieszko i Ewo dziękuję za to wyróżnienie:).
Do niedawna nie miałam pojęcia o tych nominacjach - wyróżnieniach, a tu proszę taki urodzaj:).
Zabawa ta przypomina mi trochę lata szkoły podstawowej, gdy zakładaliśmy zeszyty z pytaniami i wszyscy się do nich wpisywali odpowiadając na nasze pytania:).



Pozwólcie, że zacytuję ideę tej nominacji za Agnieszką i Ewą, dla osób, które wcześniej się z nią nie spotkały:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz od 5 – 11 blogów, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących, tak by też miały szansę zaistnieć w blogowej społeczności oraz zadajesz im swoich 11 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Zabawa nie jest przymusem”.

Pytania, które otrzymałam od Agnieszki:

         1. Czym się interesujesz?
Sporo tego było i jest, ale najbardziej ciągle interesuje mnie parapsychologia, joga i tarot:).

         2. Czy wyobrażasz sobie, że mogłabyś przestać blogować?
Obecnie nie, ale co będzie za jakiś czas tego nie wiem.

         3. Jaki gatunek muzyczny lubisz?
W moim rozumieniu uwielbiam ponadczasową muzykę klasyczną, do której zaliczam: Pink Floyd, Rodzinę Straussów, Simon and Garfunkel, ABBA, Enya, Ennio Morricone, Gregorian, Bruce Springstenn, The Animals, SDM, Budkę Suflera, Czesława Niemena, ostatnio Braci (kolejność wymienienia jest całkowicie przypadkowa) i wiele, wiele innych:).

         4. Twoja ulubiona pora roku to:
Ciepła wiosna, słoneczne lato i piękna polska złota jesień:).

         5. Literatura obyczajowa/romans/współczesna czy thriller/sensacja/kryminał.
Bardzo lubię czytać każdą literaturę poza horrorami. Swego czasu fascynowały mnie wszystkie thrillery prawnicze Johna Grishama:). Wieczór spędzony bez przeczytania chociażby kilku stron książki uważam za stracony (taki właśnie był ostatni tydzień choroby).

         6. Czego nie lubisz?
Brudnej, bezwzględnej polityki (wręcz się tym brzydzę), ludzi dążących "po trupach" do celu, karierowiczów, braku tolerancji i poszanowania dla drugiego człowieka, wszelkiego zła i przemocy!!!

         7. O czym marzysz?
O pokoju na świecie i aby moi najbliżsi byli szczęśliwi oraz zdrowi, żeby ludzie dla ludzi byli ludźmi i nie robili piekła na ziemi, żeby żyli z sobą i całym światem w harmonii i zgodzie.

         8. Co najbardziej cenisz w ludziach?
Szczerość, otwartość na drugiego człowieka, altruizm, empatię, dobroć i bezinteresowną pomoc innym:).

         9. Czego nie tolerujesz?
Chamstwa, obłudy, zakłamania, fałszu, hipokryzji!!!

       10. Ulubione kwiaty:
Wbrew pozorom trudne pytanie - odpowiem na nie krótko - kocham wszystkie kwiaty bez wyjątku, są fascynująco piękne!!!

       11. Do jakiej piosenki masz sentyment?
Ojej jest ich całe mnóstwo, ale chyba największy sentyment mam do:
Bruce Springsteen - Streets Of Philadelphia - Philadelphia jeden z wielu moich ulubionych filmów, na którym zawsze płaczę.
Simon And Garfunkel - The Sound Of Silence- kocham te wspaniałe głosy, aż pojawia się gęsia skórka, gdy ich słucham:),
ABBA : I Have A Dream - mam ten utwór ustawiony jako dzwonek i zawsze ile razy dzwoni to widzę zainteresowanie:), niektórzy nawet pytają się co to za piękny utwór:),
nie mogę pominąć nieżyjącego już wspaniałego Czesław Niemena - Dziwny jest ten świat.
Oczywiście kolejność jest tu całkowicie przypadkowa:).


Pytania, które otrzymałam od Ewy:

      1. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Wygrać w lotto, kupić Campera i pomóc potrzebującym:).

      2. Dokąd wyruszysz w wymarzoną podróż?

Jak już wygram:) to wyruszę Camperem w podróż dookoła świata:). Najbardziej chciałabym zobaczyć Wielki Kanion Kolorado - widziałam go już w filmie Złoto Mackenny (wieki temu, jest niesamowity), dalej Tybet, Indie i może Japonia - kraj kwitnącej wiśni:) i cudownych drzewek Bonsai.

     3. Jaką książkę polecisz na długie zimowe wieczory?

Oj jest ich całe mnóstwo, zależy kto co lubi czytać:). Może przytoczę tu:
"Potęgę podświadomości" - Joseph Murphy, która jest moim małym przewodnikiem duchowym - często do niej wracam,
 "Świat Zofii" - Jostein Gaarder - cudowna podróż w głąb historii filozofii,
 dla miłośników thrillerów prawniczych John Grisham,
 "Cień wiatru" - Carlos Ruiz Zafon - wpsaniała podróż do Barcelony i trzymająca w napięciu książka,
książki Guillaume Musso - m.in. "Central Park", "Potem", "Jutro", "Wrócę po ciebie" - wciągają jak chodzenie po bagnach, od razu chcesz je przeczytać i mają nieprzewidywalne zakończenia.
Ostatnio zafascynowały mnie książki - wywiady ze zmarłym przedwcześnie wspaniałym Ks.Janem Kaczkowskim - polecam wszystkim.
Wzruszająca i napisana ciepłym językiem Saga rodzinna (min. "Bez pożegnania", "Szkoła pod Baobabem", "Koło graniaste")  opowiadająca historię matki i córki - Barbary Rybałtowskiej.
Obecnie zaczęłam czytać Trylogię Katarzyny Bonda - "Pochłaniacz" 1 część.
   
     4. Skąd pomysł na to żeby założyć bloga?

Hm, chyba tak naprawdę do założenia bloga namówili mnie najbliżsi - czyli mój Mąż i dzieci. Twierdzili, że cytuję za nimi "robię super rzeczy i wspaniale o nich opowiadam więc powinnam podzielić się z innymi:)". Nie mnie to oceniać:).

      5. Jakiego rodzaju rękodzieła najbardziej chciałabyś się nauczyć?

Obecnie moją fascynacją jest nieosiągalna jeszcze frywolitka i technika pergaminowa:). Chciałabym kiedyś zrobić piękną serwetkę, aby była tłem do moich zdjęć:).

      6. Co najbardziej lubisz jeść, a czego za żadne skarby świata nie zjesz?

Och zdecydowanie naleśniki robione przez Andrzeja - jest to prawdziwe mistrzostwo świata, jeszcze nigdzie nie jadłam tak puszystych naleśników, co prawda pomagam mu w robieniu najrozmaitszych farszy, ale bez bazy (czyt. naleśniki) farsz byłby niczym:). Uwierzcie mi na słowo:). 
Za żadne skarby świata nie zjem czegoś, co jakieś zwierzę miało w pysku czyli ozorów, żadnych podrobów, ani śledzi pod żadną postacią, również nikt by mnie nie zmusił do zjedzenia czerniny lub jak kto woli czarnej polewki:). 

      7. Jaka piosenka, zespół, koncert wzbudza w Tobie miłe wspomnienia?

Ciągle miłe wspomnienia wzbudza we mnie największe wydarzenie roku 1976, którym był koncert zespołu ABBA w Studio 2, a piosenka to Fernando:). Niesamowite przeżycie - co prawda tylko w tv, ale to było coś niesamowitego w głębokiej komunie. Może pamiętacie???

      8. Jakiej cechy charakteru w sobie najbardziej nie lubisz?
   
Niecierpliwości - już, tu i teraz:(. 

      9. Film w kinie czy w domowym zaciszu?

W młodości kino - poranki, wspaniałe filmy - było tanie i miałam do niego 500 m. Obecnie nie mam kina w pobliżu i wolę wygodę w domowym zaciszu z filiżanką herbaty - chociaż jest bardzo mało dobrych filmów, których jeszcze nie widziałam i nie puszczają w tv, a szkoda - bo bardzo lubię dobre kino.

    10. Jak długo zajmuje Ci napisanie wpisu na bloga?

Dzisiaj dosyć długo:). A tak poważnie zależy od dnia i weny i czy wszystko do publikacji mam wcześniej przygotowane. Raz jest to 5 minut innym razem 15 lub 30 minut.

    11. Kto był Twoim idolem gdy miałaś naście lat?

Ups. To było tak dawno, że się zastanawiam...  Jednak chyba w wieku nastu lat skradł moje serce Rod Stewart z tym swoim seksownym głosem (wtedy byłam grzeczną dziewczynką i nie znałam takiego określenia) z piosenką "Sailing".

No jak dobrnęliście do tego miejsca to pełen szacun dla Waszej wytrwałości i znak, że chyba jeszcze Was nie zanudziłam:).


             Nadeszła pora na nominacje:








I na końcu moje pytania, skierowane do wyróżnionych powyżej dziewczyn:

  1.  Jak obecnie wspominasz swój pierwszy wpis na blogu?
  2.  Czy jest coś bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
  3.  Jakiej słuchasz muzyki i jakiego lubisz najbardziej wykonawcę (wokalista, wokalistka, zespół)?
  4.  Jeśli mogłabyś zmienić w sobie tylko jedną rzecz - co to by było?
  5.  Co robisz w wolnym czasie poza swoim hobby i blogowaniem?
  6.  Czego uczysz się od innych?
  7.  Co Cię irytuje?
  8.  Co cenisz w ludziach najbardziej?
  9.  Jaki jest Twój ulubiony film, aktor, aktorka?
10.  Czy lubisz czytać i czy masz swoją ulubioną książkę?
11.  Gdybyś wzbogaciła się o kilka milinów złotych, co byś z nimi zrobiła?

Dziękuję bardzo za uwagę i serdecznie zapraszam do zabawy:).

Jeszcze tylko mała  prośba - jeżeli możecie to umieśćcie banerek na pasku bocznym, to bardzo ułatwi kolejnym osobom nominację:).

Pozdrawiam niedzielnie Kasia

14 komentarzy:

  1. witam przesyłam ci móją strone https://wycinanki-wyklejanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Arleto. Często jest problem trafić za Wami, ale dobrze, że się odzywacie:). Pozdrawiam wiosennie:).

      Usuń
  2. Kasiu, super że zechciałaś się z nami bawić!
    Rewelacyjnie czytało mi się Twoje odpowiedzi. Masz niesamowicie lekkie pióro :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zabawy i jeszcze raz dziękuję Ewo bardzo za wyróżnienie:). Miło mi, że lektura Ci się spodobała i nie zanudziłam zbytnio, nigdy nie sądziłam, że ktoś uzna iż mam lekkie pióro:). Również pozdrawiam wiosennie:).

      Usuń
  3. Dziękuję Kasiu za nominację , niezwykle mi miło :* i z chęcią wezmę udział w zabawie. Zgadzam się też z Ewą Gawlik , masz lekkie pióro i wielką wyobraźnię . Z przyjemnością przeczytałam Twoje odpowiedzi . Uwielbiam poznawać ludzi i dowiadywać się o nich nowych rzeczy szczególnie jeśli są tak interesujący jak Ty. Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo Emila i cieszę się, że dołączysz do zabawy:). Och, zaraz się zarumienię czytając tyle ciepłych i miłych słów:). Oj wyobraźnię, to rzeczywiście mam wielką - pozostało mi to chyba z dzieciństwa:). Dziękuję bardzo serdecznie:) i pozdrawiam wiosennie:).

      Usuń
  4. Dowiedziałam się dziś o Tobie wielu rzeczy, jeszcze mocniej Cię podziwiam:) Dziękuję za nominację; jak tylko znajdę chwilę z radością odpowiem na Twoje pytania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również z chęcią dowiem się o Tobie ciekawych rzeczy i dziękuję, że chcesz odpowiedzieć na moją nominację:). Pozdrawiam Asiu serdecznie:).

      Usuń
  5. Super tyle się dzięki temu wpisowi można się o Tobie dowiedzieć pozdrawiam życzę dalszych nie mniej interesujacych przemyslen i zamieszczania ich na Twoim blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Hayny za te miłe słowa:). Fajnie, że nie tylko dziewczyny komentują:). Pozdrawiam ciepło:).

      Usuń
  6. Widzę, że mamy podobny gust (nawet czytelniczy)... większość Twoich odpowiedzi mogę przyjąć za swoje :-) I muszę się jeszcze odnieść do aspektu kinowego... mam podobnie jak Ty :-) Może po prostu za dużo oglądamy ? ;-) I dlatego nie możemy znaleźć kolejnych fajnych (i dobrych!)filmów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest mieć bratnią duszę i osoby myślące i czujące podobnie:). Łatwiej jest rozmawiać i wymieniać się doświadczeniami:). Ja raczej mało oglądam telewizji, bo często brakuje mi na to czasu:). A dobrych filmów, które wcześniej nie były emitowane w tv jest naprawdę mało:). Pozdrawiam wiosennie:).

      Usuń
  7. Dziękuję Kasiu za nominację :) Bardzo mi miło :) Zabieram się za pisanie posta :) Mam nadzieję, że będzie dobrze :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilo, ale się napisałaś - trzy nominację - ho, ho nie lada wyzwanie:). Wszystko będzie dobrze i pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń