Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 lutego 2018

Powiedz kotku, co mam w środku!


Witam niedzielnie:)

Mój syn Michał pasjonuje się kuchniami świata oraz kulinariami w szerokim tego słowa znaczeniu. To spowodowało właśnie taką interpretację mojej poniżej zaprezentowanej karteczki na jego urodziny:).
Spodobała mu się niesamowicie, a zawartość shaker-boxa wprost go zachwyciła:). Był pod ogromnym wrażeniem mojego pomysłu. 
Przy okazji dziękuję Ludce i Gosi za przydasie, które przyczyniły się do pomysłu i kolorystyki kartki:)

Pewnie zastanawiacie się dlaczego tytuł posta brzmi: Powiedz Kotku, co mam w środku!
Już wyjaśniam. Na kartce poniżej zrobiłam mój pierwszy shaker-box, zawartość jest bardzo odmienna od Waszych shaker-boxów i to jest właśnie zadanie dla Was!!!
Pragnę zaprosić Was do zabawy, ale tym razem w formie zgaduj zgaduli:).
Obejrzyjcie dokładnie zdjęcia i bawcie się dobrze:).














Jeszcze garść informacji i zasad zabawy:

1) pobierz poniższy banerek i umieść go na swoim blogu, na pasku bocznym, aby więcej osób mogło się bawić:),

2) zgadnij i wymień wszystkie "składniki" shaker - box,

3) będą dwie wygrane, ale do wyboru: kto obserwuje mojego bloga wie, jakie robię kwiatki 
i jakich używam wykrojników i to właśnie będą nagrody:),

4) w komentarzu koniecznie podaj czy nagrodą mają być kwiatki, czy skrapki wykrojnikowe,

5) dwie osoby, które jako pierwsze odgadną prawidłowo skład shaker - boxa wygrają bez losowania,
w przypadku gdy będzie większa ilość prawidłowych odpowiedzi zostanie przeprowadzone losowanie - oczywiście mój pomocnik - mąż - wylosuje szczęśliwą osobę lub szczęśliwe osoby:),
 Zabawa trwa od 18 lutego 2018 roku do 16 marca 2018 roku:).

To by było na tyle i życzę Wszystkim bawiącym się powodzenia!!!



Oto nagrody do wyboru:).

1) kwiatki


lub

2) skrapki wykrojnikowe


Kto chętny i lubi się bawić, to zapraszam:).

Na koniec pragnę serdecznie powitać moje nowe obserwatorki SYLWIĘ i MAŁGOSIĘ X:). Dziewczyny tworzycie super rzeczy i róbcie to dalej swoimi wielkimi serduszkami i zdolnymi rączkami. Jest mi niezmiernie miło i czujcie się dobrze:).

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę wspaniałego tygodnia
Kasia

33 komentarze:

  1. Rewelacyjna kartka, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu świetnie wymyśliłaś i opracowalas karteczke. Rewelacyjny pomysł!
    Trudna ta zgadywanka, ale sprobuje bo nagrody kuszace😊
    Obstawiam ziele angielskie, czarny pieprz, jałowiec, chyba ziarenko kardamonu, suszony kwiat lawendy liść laurowy choć troche pasuje mi na melise.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jutro uda mi sie popatrzec na dużym eekranie bo w telefonie to nie mam pewnosci😉. Chyba jeszcze kmin tam jest.

      Usuń
    2. Te złote kulki to nie mam pojecia. Wygladaja jak cukrowe kulki ale moze to dodatek ozdobny bo są jak te srodki w kwiatuszkach☺

      Usuń
    3. Gosiu dziękuję bardzo:).

      Usuń
  3. Super zabawa :) z pewnością ziele angielskie i owoc jałowca ;) a reszty to się nawet nie podejmuję zgadywania... z pewnością ktoś kto lubi gotować to odgadnie całą zawartość :) liść mnie zainspirował, bo teoretycznie zakładałabym, że to liść laurowy, ale jakoś inaczej wygląda... no i żółte kulki... hm... heheh... jak widać kiepska ze mnie kucharka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł!!! Karteczka rewelacyjna! Spróbuję chociaż nie mam żadnej pewności:)) złote kuleczki to cukrowe ozdoby na tort, liść laurowy, pieprz,jałowiec, kardamon, ziele angielskie, gorczyca i chyba koper włoski... Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym wygrała to ten cuuuudowny zestaw scrapków:))

      Usuń
  5. Świetna karteczka, nie dziwię się, że się spodobała!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piepsz, kminek, jałowiec,gorczyca,liść laurowy wawrzyn, ziele angielskie,goździki, /może anyż/ a te złote kulki to chyba kuleczki styropianowe. Kasiu wygrać Twoje kwiatki to dopiero gratka, ale czy sie uda to nie wiem. Lekki oczopląs już dostałam i tyle udało mi sie zgadnąć. Kartka Fantastyczna na pewno bardzo sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, kartka jest rewelacyjna - wielkie ukłony za pomysł i wykonanie. Jako antytalent kuchenny nie podejmuje się zgadnąć zawartości shakera, ale kartkę podziwiam sobie bezkarnie:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję bardzo, a może jednak się pokusisz, może być z pomocą najbliższych:).

      Usuń
  8. Kasiu, fantastyczna kartka! rewelacyjnie ją skomponowałaś! nie podejmuję się udziału w zabawie ponieważ poznaję może ze trzy przyprawy..pozdrowienia ślę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu pięknie dziękuję, zabawa nic nie kosztuje, tylko troszeczkę wysiłku:).

      Usuń
  9. Zabawę odpuszczę, ale nie komplementowanie kartki - jest mega!!! Gratuluję pomysłu i wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga piękne dzięki, szkoda, że wszyscy rezygnują z zabawy.

      Usuń
  10. Cudowna i naprawdę niezwykle oryginalna praca! :')) Świetny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna karteczka!
    Pozdrowienia ślę
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyjątkowa i zapewne pachnąca przyprawami karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo OriBello, karteczka jest faktycznie aromatyczna:).

      Usuń
  13. Przesliczna kartka jestem pod wrazeniem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu piękne dzięki i pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  14. Kasiu wspaniały shaker box. Co do przypraw to myślę, że są w shaker boxie: liść laurowy, ziele angielskie, jałowiec, kmin, kardamon, goździki, i kulki steropianowe pomalowane na złoto, chociaż co do tych złotych kulek mam podejrzenia, że to lukrowe złote kulki :) Twoje kwiatki są fantastyczne wiec jakby dopisało mi szczęście to poproszę kwiatuszki. Pozdrawiam Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na zamknięcie przypraw w shaker boxie. :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wioletto bardzo dziękuję i pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  16. Karteczka świetna! A pomysł na shaker boxa - genialny! :D Ciężkie zadanie z tym zgadywaniem, ale spróbuję: cukrowe kulki, kminek rzymski, jałowiec, gorczyca, ziele angielskie, szałwia.
    Gdyby mi się udało, to chciałbym scrapki wykrojnikowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to spróbuję: pieprz biały, ziele angielskie, kumin rzymski, kardamon, suszony jałowiec, koper włoski. Jeszcze liść laurowy (choć mi to zupełnie na niego nie wygląda, ale nic innego nie wymyślę). Na te złote kulki nie mam pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń