Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 września 2018

Wracam do Was z zabawą na potrójne urodziny


Witajcie Kochani:)

Wracam do Was po długim, bardzo długim czasie i mam nadzieję, że w końcu już pozostanę z Wami:).
Dziękuję serdecznie za wszystkie słowa wsparcia w tym trudnym dla nas czasie, były mi potrzebne jak tlen do oddychania. Nie chcę Was zanudzać, ale tylko dodam, że wszystko ułożyło się dobrze:). 
Odnaleźliśmy się w nowym miejscu i mamy super mieszkanko:).

W związku z tym, że u mnie ciągle coś się dzieje pragnę Was zaprosić do Urodzinowego Candy. 
W krótkim czasie były wyjątkowe dla mnie potrójne urodziny:):

po pierwsze  27 sierpnia 2018 roku mój blog skończył 2 lata,

po drugie 7 września br. moja kochana wnusia Emma skończyła roczek i ma się świetnie - jest cudowną dziewczynką:)

i po trzecie 13 września w naszej rodzinie nastąpił cud narodzin trochę z przyśpieszenia, ale wszyscy jesteśmy szczęśliwi, że maleńki Ignaś urodził się zdrowy i mały oraz moja córka Ania czują się dobrze.

Pozwólcie, że przedstawię Wam najmłodszą naszą pociechę:). Zdjęcie zrobione zostało przez dumnego młodego tatę dwie godziny po pojawieniu się Ignasia na świecie:).


A teraz pragnę Was zachęcić do zabawy:). Kilka zasad:

1) Banerkiem będzie powyższe zdjęcie Ignasia, które umieśćcie na pasku bocznym bloga.
2) Proszę przy dołączeniu się do zabawy podawajcie kolejne numery zgłoszeń.
3) Tym razem chciałabym, abyście podali w komentarzach zgłoszeniowych co miałoby być nagrodą, a może chcecie aby to była niespodzianka:). Napiszcie.
4) Zabawa trwa od dzisiaj 16 września 2018 roku do 16 października 2018 roku do północy:).
I najważniejsze bawcie się dobrze:).

Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim udanego i jak zapowiadają letniego tygodnia
Kasia

22 komentarze:

  1. Dziękuję Kasiu za Twoje odwiedziny na moim blogu i miły komentarz.
    Gratuluję narodzin Ignasia.
    i życzę dużo szczęścia dla całej Rodzinki a Tobie życzę dalszego radosnego blogowania
    Zgłaszam się do zabawy urodzinowej /banerek wieszam i dodaję Twój blog do spisu/ i chociaż to mało prawdopodobne ,to gdybym wygrała candy to nieśmiało proszę o kilka scrapków /nie posiadam maszynki ani wykrojników/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko, dobrze, że jesteś z powrotem. Gratuluję narodzin Ignasia - niech się zdrowo chowa!
    Chętnie wezmę udział w zabawie jako numer 2. A marzę o kilku Twoich foamiranowych kwiatuszkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że stopniowo wszystko się układa. Ja dzień wcześniej obchodziłam drugą rocznicę blogowania. Życzę Ci Kasiu wytrwałości i radości z blogowania. Wszystkiego dobrego dla Emmy. Gratulacje dla Ciebie i szczęśliwych rodziców, niech Ignaś zdrowo rośnie.:) Z przyjemnością biorę udział w zabawie - nr 3, chętnie przygarnę niespodziankę. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, ale uroczy maluszek pojawił się w Waszym życiu! Niech się Ignaś zdrowo chowa :)
    Do candy oczywiście się zapisuję, i jednocześnie gratuluję 2 lat blogowania :) Jeśli los się do mnie uśmiechnie, to poproszę o Twoje cudne kwiatuszki z foamiranu :)
    Mój numerek to 3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla babci :) Emisi życzę radości życiowej i beztroskiego dzieciństwa, Ignasiowi zdrowia i żeby rósł zdrowo ku uciesze rodziców a Tobie gratulacje z okazji 2 latek :) w kolejce nie stoje, bo wygrałam ostatnio, więc niech się ktoś inny też ucieszy :) Pozdrawiam:) dobrze, ze jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Kasiu że wróciłaś i wszystko się poukładało :)
    Życzę dużo zdrówka dla Emmy,a Ignaś niech wyrośnie na fajnego chłopczyka :)
    Dla Ciebie Kasiu wszystkiego dobrego na te dwa latka w blogosferze :)
    Chętnie stanę w ogonku po cukierasy- niespodzianki:) wychodzi na to że będę Nr.5

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, trafiłam tu przepadkiem i postanę na dłużej :)
    Gratuluję drugiej rocznicy blogowania oraz życzę wszystkiego najlepszego dla całej rodzinki oraz dużo zdrówka dla pięknych wnucząt 💝
    Ustawiam się w kolejce z numerkiem 6 i jeśli mi się uda, proszę o niespodziankę 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Numerek 7
    Serdecznie gratuluję drugich urodzin bloga, oraz gorące pozdrowienia dla całej rodziny:) Z przyjemnością zapisuję się na candy, a jeśli szczęście by się do mnie uśmiechnęło to ja poproszę niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 8
    Potrójne gratulacje! Maluszek słodziutki, niech zdrowo rośnie! Kasiu pozdrawiam Cię serdecznie i z wielką przyjemnością biorę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nr 9. Kasiu, Emmie z okazji roczku radosnego dzieciństwa, zapomniałam w e-mailu napisać, Ignaś niech się zdrowo chowa. A Tobie kochana z okazji dwóch lat blogowania wielu jeszcze twórczych blogowych lat. Ja kocham niespodzianki, ale Twoje kwiatki zawsze podziwiam cudnie ci wychodzą. Z wielką przyjemnością zapisuje się na zabawę. Banerek z słodkim bobaskiem postaram sie wwrzucic jutro. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze życzenia z okazji potrójnych urodzin! Gratuluję też narodzin wnusia!

    Emma to takie śliczne imię, moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW moje gratulacje i dużo zdrówka dla następnej kruszynki w Twoim życiu. Ustawiam się w kolejce chyba z numerem 10. A jeśli uda mi się wygrać to poproszę o niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mocy Bożych błogosławieństw 😍dla Ignacego i mamy jego i Całej familii😍
    Z radością dołączam do zabawy.
    Jeśli to do mnie Los się uśmiechnie niespodzianka będzie dodatkową radością😍Moc pozdrowień

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin bloga,a także zdrówka oraz samych cudowności dla Dzieciaczków i ich rodziców!!!
    Ignaś jest przeuroczy:-)
    Podziwiam Twoje kwiaty, są Zachwycające!
    Chętnie dołączę do zabawy, nr 12:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie dla mnie wypada 13:). Gratuluje tylu urodzin:). Jeśli chodzi o to co by to miało być praktyczna niespodzianka:).

    Pozdrawiam gorąco:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu serdecznie gratuluję maleństwa, życzę Ci aby chowalo się zdrowo i radośnie. Abyś po tym ciężkim dla siebie okresie znalazła chwilę wytchnienia, niech słonko świeci nad Waszą rodzinką długo, niech pociechy dają dużo radości, niech smutki pójdą w kąt. I jeszcze życzę Ci abyś miała czas na tworzenie i realizację własnych marzeń i pasji. Pozdrawiam gorąco
    Wygląda na to że mam nr 14.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeśli to do mnie uśmiechnie się szczęście to niech będzie to niespodzianka

      Usuń
  18. Wszystkiego najlepszego dla Dzieciątek!

    OdpowiedzUsuń