Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 maja 2019

Bielszy odcień bieli


Witam

Na Dzień Matki z bukietem czerwonych róż wręczyłam mojej kochanej Mamie czekoladki, które włożyłam do bielutkiego pudełka.
Już kilka razy robiłam podejście do pracy całkowicie białej i zawsze kończyło się to drobnymi zmianami i dodatkami 
w pastelach, złocie, srebrze, itp.:). Tym razem postawiłam na różne odcienie bieli. I w sumie jak widać poniżej nie potrzebowałam koloru i się udało:). 
Mama była zachwycona, chociaż zawsze uważała, że biały kolor jest zarezerwowany na ślub, chrzest lub komunię.
Kwiaty zrobiłam z białego foamiranu, dodałam perełki i serduszka perłowe, delikatną koronkę, wstążkę szyfonową, gazę oraz pręciki.
A czy Wy robicie całe białe prace i jak Wam to wychodzi???
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).













Pracę zgłaszam na:



Pozdrawiam cieplutko w ten deszczowy i chłodny czas
Kasia

24 komentarze:

  1. Całą białą kartkę, a w zasadzie zaproszenia, robiłam tylko raz na komunię. Poza tym zawsze są u mnie kolory. Ale Twoja biała praca jest na prawdę śliczna :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i odnoszę wrażenie, że chyba każdej z nas lepiej się robi prace kolorowe:).

      Usuń
  2. Biała praca? A kto zdolnemu zabroni? Jest śliczna, zachwyciły mnie białe kwiaty, wyglądają bardzo naturalnie. Fajnie macie z kartkami, ciągle czytam o konkursach, poszerzacie grono znajomych,grunt to dobra zabawa.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu ślicznie dziękuję za tak miłe słowa:). A może spróbujesz swoich sił w konkursach fotograficznych??? Jest ich sporo, a Ty robisz piękne zdjęcia:).

      Usuń
  3. Ja uwielbiam białe prace, czysta elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto jak kto, ale Ty Aga robisz piękne i głównie białe prace z uroczymi stempelkami:). Wielkie dzięki:).

      Usuń
  4. Kasiu, pięknie i bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała, elegancka praca Kasiu !Pokazałaś że niekoniecznie musi być kolorowy dodatek .Kolejna lekcja kartkowania dla mnie -dziękuję.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu ślicznie dziękuję i miło mi, że chociaż trochę przyczyniam się do Twojego kartkowania:). Uściski:).

      Usuń
  6. jestem pod wrażeniem elegancji i perfekcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu bardzo serdecznie dziękuję za tak miłe słowa:).

      Usuń
  7. Sliczna:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, cudowna jest Twoja bielutka praca. Ja rzadko robię coś tylko w bieli.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu pięknie dziękuję i widzę, że jest nas więcej, które rzadko robimy coś w bieli:). Buziaki.

      Usuń
  9. Śliczna;) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie 😍 pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i witam na moim blogu:). Również pozdrawiam:).

      Usuń
  11. This is so elegant and beautiful!! I love the gorgeous flowers and the beautiful design!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń