Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 grudnia 2018

Z jednego arkusza papieru - siedem kartek


Witam

Czy u Was też dzisiaj zrobiło się zimowo i biało??? 
Co prawda mało śniegu, ale zawsze inaczej i klimatycznie:).
Do dzisiejszych kartek na tła wykorzystałam jeden arkusz Galerii Papieru z pastelowej kolekcji Królowa Śniegu II. 
Zrobiłam siedem bożonarodzeniowych kartek i mogę jeszcze zrobić dwie. I co sądzicie o takim wykorzystaniu papieru, tym bardziej, że nie wyrzuciłam ani skrawka z pierwszego, tytułowego arkusza kolekcji:). Wszystkie poinsecje zrobiłam
z foamiranu, pocieniowanego wcześniej olejnymi pastelami. Dodatki to standardzik: scrapki z wykrojników, gaza, szyszeczki olchy, kulki styropianowe, sznurek, półperełki i kryształki:).
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:). 





























Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkim spokojnego, przedświątecznego tygodnia
Kasia


24 komentarze:

  1. Jeny jakie cudne Kasiu i te poinsecje, rewelacja, tyle kartek z jeddnej kolekcji brawo i takie sliczne :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. They're all so stunning!! I love the designs and flowers on each one!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu ,karteczki zachwycające.Dzięki za inspirację na przyszłość.Teraz widzę jak można wykorzystać różne pozostałe skrawki papierów .Takich pasków już nazbierałam sporo.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu miło mi, że się zainspirowałaś moimi karteczkami. Z tymi ścinkami to każda z nas ma kłopot i jak na bieżąco się ich nie pozbywa, to w pewnym momencie przepada od nadmiernej ilości. Dziękuję za uznanie:).

      Usuń
  4. Kasiu, jestem oczarowana Twoimi kartkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie Ci wyszły te ścinkowe prace :) ja nie zawsze umiem tak wykorzystac kawałki papieru, ale Twoje wygladają obłędnie-wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga piękne dzięki:). Do teraz też nie wykorzystywałam ścinek, ale powiedziałam sobie dość, bo zginę w skrawkach:) i tak oto powstało siedem kartek, a jeszcze dwie mogę zrobić później:).

      Usuń
  6. Fantastyczne te karteczki, jestem nimi oczarowana :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko miło mi, że kolorystyka niegwiazdkowa Ci się spodobała i pięknie dziękuję:). Również pozdrawiam:).

      Usuń
  7. Kasiu, kartki są cudowne, wspaniale wykorzystałaś arkusz.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. jest śliczna,dziękuję ci za piękną świąteczną karteczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :). Eluniu nie wiedziałam, że Poczta Polska tak szybko w tym roku dociera przed świętami. Bardzo się cieszę, że już kartka do Ciebie dotarła:).

      Usuń
  9. Znakomicie wykorzystany papier i super pomysł na skrawki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu kartki cudne!bardzo dziękuję za sliczne świąteczne życzenia ,ktore dzisiaj dotarły 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo pięknie dziękuję:). Super, że PP się wywiązała i, że kartka dotarła na czas:).

      Usuń
  11. Kasiu ,właśnie dotarła do mnie jedna z tych pięknych karteczek .Bardzo dziękuję i za piękne życzenia .Ślę świąteczne uściski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu proszę bardzo i również przesyłam Ci moc uścisków:).

      Usuń
  12. Jej! Jeden arkusz i tyle pięknych kart!

    OdpowiedzUsuń