Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 grudnia 2018

Coraz bliżej święta


Witam cieplutko

Dzisiaj druga świeca z wieńca adwentowego uzmysłowiła mi, że święta już za dwa tygodnie. Wprost trudno uwierzyć jak ten czas błyskawicznie płynie. Tak mnie jakoś naszło na kartki eko i mam dzisiaj dla Was jedną z nich. Może przez to, że zostało mi sporo ścinek z zaproszeń na chrzest Ignasia. A ostatnio wypowiedziałam "wojnę" skrawkom papierów!!!
Miało być bardzo prosto, a wyszło sami zobaczcie:). Papier eko - paski poprzeplatałam i zrobiłam na tło szachownicę. Dodałam cudownie pachnący cynamon, szyszeczki olchy pobielone gesso, listki zielonego makaronu, gazę, gwiazdki 
z wykrojnika MD, gałązki ostrokrzewu i napis Wesołych Świąt oraz niezbędny w tego rodzaju pracach sznurek. Kompozycję ułożyłam na kawałku juty szer. 5 cm i mniejszej serwetce z wykrojnika Tattered Lace.
Zapraszam do obejrzenia:).












Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim udanego tygodnia
Kasia


14 komentarzy:

  1. Kasiu,jestem pod wrażeniem ,wspaniała i niezwykle ciekawa karteczka.Bardzo lubię taką kolorystykę na kartkach.
    Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna karteczka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, wspaniała kartka - podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudnej urody karteczka, i zapewne pachnąca ;) Pozdrawiam Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, a zapach cynamonu Violu bezcenny:).

      Usuń
  5. Smakowita cynamonowa karteczka :) mmmm zapachniało :) a ja dzisiaj piekę pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję:). Aga pewnie pierniczki się udały i pachną smakowicie:). Bardzo lubię zapach cynamonu i przypraw piernikowych:).

      Usuń
  6. Śliczna pachnąca kartka, świetne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klimatyczna kartka i do tego pachnąca cynamonem

    OdpowiedzUsuń