Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 20 grudnia 2018

Jedne drzwi a dwa ozdobne wianki - 1


Witam cieplutko

Dzisiaj mam świąteczną dekorację czyli jeden z dwóch wianków jakie w tym roku zrobiłam na drzwi wejściowe do naszego mieszkania:).
Wianek ma średnicę ok. 35 cm, jest na bazie, którą wykonałam z kartonu i materiałowych ścinek. Zrobiłam go z różnych szyszek (ośnieżonych gesso), zbieranych podczas spacerów:). Przyjemne i pożyteczne:). Dodatki to kwiatuszki sola śr. 2 cm, makaronowe zielone listki, kulki styropianowe z brokatem, gałązki olchy i modrzewia oraz wstążka szyfonowa.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i dziękuję bardzo za odwiedziny oraz wszystkie komentarze:).


Na wianku pojawiły się jeszcze mocno oszronione gałązki jemioły. 




 Bombki średnicy 4 cm okleiłam gazą i koronką. Pomalowałam białym gesso i na końcu nałożyłam suchym pędzlem farby metaliczne w kolorze różowe złoto i stare złoto.


Dodałam także połówki łupin orzechów włoskich, które pomalowałam metaliczną farbką akrylową  - stare złoto z Pentart.


Trzy poinsecje zrobiłam z białego foamiranu pocieniowanego pastelami olejnymi i trochę pomazałam farbą metaliczną. Środki kwiatów to owoce kaneli. Poinsecje wycięłam odręcznie - są spore, bo średnicy 10 cm każda, ale mniejsze zginęłyby przy takim wianku. 






Dodałam również kasztany, które pomalowałam białym gesso i obsypałam drobniutkim białym brokatem:).


Na końcu cały wianek owinęłam 2 metrowym łańcuchem z gwiazdkami w kolorze różowego złota.
Wianek powiesiłam na taśmie z juty z koronką.
A tak prezentuje się wianek na drzwiach:).


Wianek zgłaszam na wyzwania:









Pozdrawiam i do następnego razu:)
Kasia


28 komentarzy:

  1. WOW!! This is absolutely stunning!! I love, love every single details!! So gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, magiczny wianek! U mnie zawiśnie wianek zrobiony z włóczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewunie pięknie dziękuję:). A Twój wianek musi być wyjątkowy:).

      Usuń
  3. Kasiu ,przepiekny wianek !!!
    Pozdrawiam przedświatecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu bardzo dziękuję i również pozdrawiam przedświątecznie:).

      Usuń
  4. Kasieńko, wianek jest przepiękny, będzie cudownie zdobił drzwi.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu pięknie dziękuję, wianki wiszą i nie wiem, który bardziej mi się podoba:). Również ściskam serdecznie:).

      Usuń
  5. Wianek jest świetny *.* Bardzo mi się spodobał ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny;) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wianek, bardzo pracochłonny, ale efekt jest tego wart.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu pięknie dziękuję:).Jakoś tak mam, że zawsze robię pod górę (zaczynając chyba z reguły nie zdaję sobie sprawy ile potrzeba czasu - hi, hi, hi).

      Usuń
  8. No, powiem Ci, że wygląda przepięknie!!! Wysmakowany. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Z taką ozdobą święta są wyjątkowe :) Pozdrawiam świątecznie dziękując za udział w grudniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny wianek. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny i gustowny wianek.Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Essy-floresy

    OdpowiedzUsuń
  12. Wianek jest świetny! dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ozdoba:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest wspaniały!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu wianek jest przepiękny, a najbardziej mnie zachwycają bombki zrobione przez Ciebie i kwiaty.

    OdpowiedzUsuń