Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 grudnia 2017

Zapakowany prezent dla mojego męża

Witam 

Święta, święta i po świętach!!!
Dziękuję z całego serca za wszystkie życzenia i odwiedziny:):):).
Mam nadzieję, że spędziliście je radośnie w ciepłej, miłej i rodzinnej atmosferze z prezentami pod choinką:). U mnie to wszystko było i jeszcze więcej, a to za sprawą naszej maleńkiej Emmy, która skradła serduszka całej rodziny i była jasnym promyczkiem w te święta:). Było wprost magicznie:).

Dzisiaj pokażę Wam jak był zapakowany prezent, który znalazł mój mąż w tym roku pod choinką i był zachwycony:). Wszyscy najbliżsi mi mężczyźni otrzymali prezenty zapakowane w bardzo eleganckiej kolorystyce czarno-złoto-białej lub czarno-srebrno-białej (zasugerowałam się pewnymi prezentami).
Prezent był niewymiarowy i płaski więc stworzyłam do niego spore pudełko z wklęsłymi bokami w rozmiarze 40 cm na 25 cm i całość przyozdobiłam: śnieżynkami, gwiazdkami, białymi pomponikami, listkami, gałązkami iglastymi, ośnieżonymi szyszkami zbieranymi latem w naszych pięknych lasach, pociętą na paski grubą, złotą tekturą i dodałam delikatną złotą siatkę. Przez maskę nałożyłam białe gesso:).
A co Wy o takim opakowaniu prezentu sądzicie???
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).











Z racji, że jest to zapakowany prezent zgłaszam go na wyzwania:



Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za uwagę
Kasia



16 komentarzy:

  1. Jak to mówią "je się oczami", dlatego ja też zawsze dużą wagę przykładam do tego jak prezent jest zapakowany. Ty zrobiłaś to pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za uznanie i tak miłe słowa:).

      Usuń
  2. Pięknie zapakowany prezent! Aż żal by mi było go otworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję bardzo, a żal nie było. Mina mojego męża była bezcenna:). I dlatego nigdy nie żałuję tego co robię:).

      Usuń
  3. fantastycznie zapakowałaś Kasiu prezenty! aż chce się taki otworzyć! Dziękuję Ci bardzo za karteczkę i życzenia! przesyłam poświąteczne pozdrowienia i życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu pięknie dziękuję:):):). Proszę bardzo i Tobie Basiu również życzę wszystkiego najlepszego w 2018 roku:).

      Usuń
  4. Pomysłowe. Dziękuję za udział w zabawie Sklepiku Gosi - DT Renia

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie zapakowany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Samo opakowanie to już wspaniały prezent :) Szczęśliwego Nowego Roku Kasiu :)Ucałuj ode mnie stópki małej Emmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga piękne dzięki i Tobie również życzę Wspaniałego i Szczęśliwego Nowego Roku:). A Emma jest cudowna!!!

      Usuń
  7. Przepięknie zapakowany, nie dziwi mnie zachwyt męża.
    I cieszę się, że pokazałaś go w grudniowym wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne opakowanie
    pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alojka pięknie dziękuję i również życzę Wspaniałego i Szczęśliwego Nowego Roku:).

      Usuń