Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 grudnia 2017

Trzy razy zielony... z choinkami


Witam w gorącym okresie przedświątecznym

Dzisiaj mam dla Was trzy proste karteczki w tradycyjnych kolorach: zielonym, czerwonym, złotym i białym z trzema odsłonami choinek:). 
Do kartek wykorzystałam wiśniową tekturę drobno falistą z delikatnymi złotymi wzorkami. 
Od Kingi z wygranej dostałam 5 baz ciemno zielonych i wiedziałam, że wykorzystam je do kartek bożonarodzeniowych 
i Ludki złote półperełki - dziękuję dziewczyny:).
Hm, czy któraś kartka podoba Wam się bardziej??? 

Zapraszam do galerii zdjęć:).

Choinkę zrobiłam z wielu pojedynczych gałązek białych i jasno zielonych na przemian z warstwami tiulu, ozłoconą perełkami oraz bardzo cieniutkim złoconym włosem anielskim:). 








Na drugiej kartce zrobiłam takie trochę patchworkowe tło i wykorzystałam piękną choinkę ze sklejki naklejoną na zielony karton:). Białe rameczki są tak ozdobne, że nie trzeba nic więcej:).








Na trzeciej kartce jest podobna choinka do pierwszej, ale wszystkie gałązki pokolorowałam ciemno zieloną pastelą, specjalnie nie na całej powierzchni, aby sprawiało to efekt ośnieżonej choinki, którą przyozdobiłam bordowymi perełkami na żyłce i białą gwiazdeczką.








Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam spokojnych przygotowań przedświątecznych
Kasia

24 komentarze:

  1. No Kasiu bardzo trudny wybór, bo wszystkie kartki są śliczne. Ale jeśli miałabym wybrać tą która najbardziej mi się podoba, to byłaby to pierwsza kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czułam, że pierwsza się spodoba najbardziej:). Dziękuję Ewuniu i pozdrawiam przed świątecznie:).

      Usuń
  2. Wszystkie są przepiekne Kasiu :0 Chyba pierwsza najładniejsza :)Już widzę jak mozolnie te gałązeczki montowałaś. Wygladaja magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga piękne dzięki:). Trochę było gałązek do sklejania, ale na szczęście była malutka ok, 10 cm (zmieściła się na kartce 13,5 x 13,5 cm). Gorzej byłoby, gdyby choinka miała z 35 cm wysokości i ileś tam szerokości!!!

      Usuń
  3. Kasiu cudne wszystkie trzy karteczki, bardzo pięknie wyglądają te choinki 😃
    Trudny wybór,bo wszystkie są super,ale ta ostatnia chyba najbardziej mi się podoba 😃
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko dziękuję bardzo:). Cieszę się, że trudny był wybór tzn., że się spodobały. Osobiście też mam często z tym problem - jak jest ich więcej - nigdy nie wiem, którą komu wysłać:).

      Usuń
  4. ładne są wszystkie ale naj,naj pierwsza i ostatnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu dziękuję bardzo:). Widzę, że pierwsza górą, chociaż trzecia ją goni:).

      Usuń
  5. Takie proste a jakie ładne, śliczne są szczególnie ta z tymi kwadracikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo serdecznie:). I środkowa doczekała się głosu:).

      Usuń
  6. Mnie zauroczyła pierwsza, ale wszystkie są piękne i takie różne, to się nazywa kreatywność.
    Cieplutko pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu pięknie dziękuję i jednak dalej pierwsza górą:).

      Usuń
  7. Mi wpadła w oko ostatnia, ale wszystkie mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne!!! a ta bielutka choineczka mnie zauroczyła!! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję serdecznie i znowu biała wygrywa:).

      Usuń
  9. Kasiu, cudne kartki! świetny pomysł na wykonanie takie choinki, Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję serdecznie i Tobie również życzę Wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia:).

      Usuń
  10. Urocze,mega świąteczne :) Cudne są choinki na pierwszej i trzeciej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję gorąco Asterku i widzę, że choinki "naturalne", nie tekturowe czy sklejkowe - GÓRĄ:)!!!

      Usuń