Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 grudnia 2017

Duet z gwiazdami i śnieżynkami


Witam wieczorową porą:)

Pozwólcie, że najpierw powitam nową obserwatorkę EVĘ z Mimowolnego zauroczenia:). Trafiając na jej bloga faktycznie przeżyłam mimowolne zauroczenie pod wpływem jej niesamowitych prac:), a wyjątkowy wianek "pachniał" piernikami
 i świętami:). Evo jest mi niezmiernie miło i czuj się dobrze:).

Dzisiaj mam dla Was dwie kartki z gwiazdami i śnieżynkami:), pomimo iż pada deszcz, zamiast śniegu i wieje.
Obydwie kartki są zrobione z udziałem świątecznych papierów firmy Toga - z wygranego candy od Bożenki - dziękuję bardzo:). Papiery trochę pozagniatałam. Spodnie gwiazdy są wycięte z szarej tapety, pobielonej gesso:).


Na pierwszej kartce poinsecja jest zrobiona przeze mnie z papieru. Ośnieżyłam ją i razem z kulkami styropianowymi obsypałam brokatem. Dodałam rafię, gazę, półperełki listki ostrokrzewu, podbarwione pastelem olejnym i gałązki jodłowe.


I jeszcze kilka zbliżeń:).








Na drugiej kartce wiele się dzieje, a zresztą zobaczcie sami:). 




Kilka zbliżeń.
 Poinsecja jest z foamiranu - mojej radosnej twórczości. Oszronione szyszeczki olchy, sporo listeczków ostrokrzewu, nadmiar gazy, listki z makaronu:). Czerwone "owoce" są zrobione z perełek w płynie.









Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że jesteście:). Do następnego razu:)
Kasia



28 komentarzy:

  1. Wow, these are so stunning!! The layers are amazing!! I love the details you added!! Gorgeous cards!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisa thank you very much and greet nice and warm:).

      Usuń
  2. Kasiu, ja to jestem zakochana w Twoich kartkach! Nieważne jaka tematyka, nieważne jakie dodatki, za każdym razem jestem zachwycona i zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu jest mi niezmiernie miło przeczytać, że zakochałaś się w moich kartkach i podobają Ci się:). Pięknie dziękuję i postaram się, aby Twoja miłość tak szybko nie wygasła:). Będę podsycała Twoje odczucia wzrokowe hi, hi, hi. Pozdrawiam gorąco:).

      Usuń
  3. Cudowne, takie puchate :) Mnóstwo cudownosci na Twoich kartezkach :) Oglądam każdy szczegół z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ago jest mi niezmiernie miło i dziękuję. Nie przypuszczałam, że można oglądać tak dokładnie szczegóły kartek:). Uściski przesyłam:).

      Usuń
  4. Kasiu, dobrze, że pokazujesz szczegóły, dzięki temu mogę podejrzeć jak to pięknie jest zdobione i zrobione.
    Cieplutko pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu dziękuję bardzo i miło mi, że szczegóły się podobają:). Myślałam, że nikt nie zwraca uwagi na szczegóły i chciałam już ograniczyć ilość tego rodzaju zdjęć, ale jednak chyba pozostanie tak jak jest:). Również Celu pozdrawiam Cię cieplutko:).

      Usuń
  5. Kasiu odąkąd Cię odwiedzam zrobilaś mega postępy w swoim kreatywnym świecie! Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko aż się zarumieniłam za takie słowa uznania i pięknie dziękuję. Postaram się trzymać tak dalej, a nawet dalej się rozwijać, bo to co robię jest jak chodzenie po bagnach - wciąga i to bardzo mocno:):):).

      Usuń
  6. Jenysiu jakie cudowne karteczki, zauroczona jestem, patrze na nie i podziwiem szczegóły :) Wspaniałe prace Kasiu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu dziękuje pięknie, jest mi niezmiernie miło, że karteczki Ci się spodobały:). Również pozdrawiam:).

      Usuń
  7. Obie śliczne!!! Wspaniale ozdobione!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne, bogate kartki :)

    OdpowiedzUsuń