Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 lutego 2017

Powitanie nowych Obserwatorek


Witajcie niedzielnie!!!

Witam serdecznie kolejne Osoby, które dołączyły do grona moich Obserwatorów:), a są to:
Renata Lasek, Maryla z Weekendowych Robótek, Elżbieta Pawlik, Anna Maksymiuk, Marille, Karola P., 
Jolanta z Biebrzmilskiej Krainy, Margotka Em i Księżycowy Motyl.

Jest mi niezmiernie miło, że podobają Wam się moje prace i pragniecie pozostać ze mną na dłużej:).
Odwiedziłam Wasze blogi i przyznam, że tworzycie wspaniałe prace. Bardzo wiele pojawiło się dziewczyn haftujących - cudowne obrazy i nie tylko, szyjących wesołe zabawki dla dzieci, szydełkujące piękne serwetki i nie tylko, 
łączące druty z szydełkiem, och mogłabym tak wymieniać bez końca:).

Cieszę się, że mogłam Was poznać:) i mam nadzieję, że pozostaniemy w kontakcie:).

Dziękuję, że pojawiłyście się w moim życiu i będę starała się dostarczać Wam pozytywnych wrażeń - tak jak Wy mi ich dostarczacie:).

Życzę udanej niedzieli i pozdrawiam:).



4 komentarze:

  1. Cała przyjemność po mojej stronie Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że również jest Ci Eniutku przyjemnie:). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Dziękuję za przemiłe powitanie.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marille - proszę bardzo:) i również pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń