Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 lutego 2017

Ludzie listy piszą...


Witajcie ponownie!!!

Pewien pięćdziesięciolatek Rafał miał urodziny i w nawiązaniu do jego zawodu - jest listonoszem - stworzyłam taką oto kartkę pocztową:). Kiedy otrzymałam od Bożenki przesyłkę między innymi z papierami firmy TOGA i zobaczyłam ten piękny papier - wiedziałam, że muszę stworzyć coś właśnie takiego. Również wykorzystałam znaczki pocztowe i nalepkę PRIORYTET (pierwszy raz w życiu odklejałam je nad parą). W pierwotnej wersji miały być jeszcze 2 datowniki - data urodzenia i data 50 urodzin, ale kolejka na poczcie była spora i już nie chciałam mieszać:).
Jubilat był bardzo wzruszony i zszokowany tak wyjątkową kartką (jak to określił), że nie był w stanie sam podziękować:) i poprosił swoją żonę, która również nie mniej była zaskoczona moją pomysłowością:). Dowiedziałam się, że kartka stoi na honorowym miejscu
 i wzbudza zainteresowanie i zachwyt. A co Wy sądzicie o takiej trochę innej kartce? Zapraszam do oglądania i komentowania.




















Na końcu chcę Was zaprosić w imieniu Bożenki z bloga na jej Magiczne Candy z pięknymi kolekcjami papierów
Nostalgia i W stronę tęczy:) - Magicznej Kartki. Warto spróbować szczęścia:). Kto nie grywa - ten nie wygrywa:). Powodzenia!!!






Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze i życzę wspaniałej niedzieli:). 
Pozdrawiam ciepło Kasia.


54 komentarze:

  1. Cudny pomysł! Ja wciąż odnajduję się w robieniu kartek, ciekawe, czy kiedyś będę potrafiła takie robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i miło mi, że pomysł Ci się spodobał:). Z pewnością uda Ci się stworzyć wiele pięknych prac:). Często ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia, a jeżeli pozwolimy jej na więcej, to właśnie wtedy powstają ciekawe i często zaskakujące nas samych prace:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Świetnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się pomysł z przyklejeniem znaczków :) Bardzo ładnie wszystko dopasowałaś, zarówno pod katem kompozycji, jak i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu za uznanie, i że pomysł Ci się spodobał:). Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Świetna kartka -super wszystko dobrałaś:)
    Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Agulku i miło mi, że się bardzo spodobała:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i realizacja, bardzo podoba mi się karteczka, idealna dla Pana Listonosza :) Pozdrawiam i zostaje tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu za uznanie:). Właśnie staram się, aby kartki były inne i niepowtarzalne, ale czasami pomysły są rewelacyjne, ale ograniczone możliwością zakupów - niestety:(. Pozdrawiam słonecznie, bo tak dzisiaj jest u mnie pogoda:).

      Usuń
  8. Kartka piękna i oryginalna. Zazdroszczę talentu , niesamowicie podobają mi się takie prace. Pozdrawiam i proszę o maila. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Emila:). Nie musisz zazdrościć talentu, każdy z nas ma go w sobie - wystarczy tylko odkryć i do dzieła:). Gdyby ktoś mi powiedział dwa lata temu, że będę robiła, to co teraz robię - to bym na niego dziwnie spojrzała:), ale życie takie jest, że odkrywa przed nami nieznane i to jest właśnie w nim wspaniałe:). Pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  9. Cudna kartka,nie dziwię sie, że stoi na honorowym miejscu u solenizanta. :) Świetny pomysł .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karola za uznanie:). Uśmiechnęłam się na Twój wpis:). Pozdrawiam wiosennie.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że karteczka się podoba:). Pozdrawiam ciepło:).

      Usuń
  11. Kartka bardzo pomysłowa :) Wyszła ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło, że się spodobała - dziękuję:). Pozdrawiam mam nadzieję już wiosennie:).

      Usuń
  12. Świetna!!! Nie dziwię się, że się spodobała!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za uznanie, takie z wieloma wykrzyknikami:). Dla takich słów warto robić takie rzeczy:). Ciągle podziwiam Twoje obrazy filcem malowane i nie mogę się napatrzeć:). Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Fantastyczna karteczka! Miałaś wspaniały pomysł, więc się nie dziwię że stoi na honorowym miejscu:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolina, po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że pomysł się spodobał:). Pozdrawiam ciepło:).

      Usuń
  14. Ale świetny pomysł z tymi znaczkami :) ! niebanalna praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ago za uznanie i że pomysł Ci się spodobał:). Jak listonosz to powinny być i znaczki:). Pozdrawiam wiosennie:).

      Usuń
  15. wow mistrzowskie wykonanie :) az milo sie ptrzy i wogole swietny pomysl kartka kopertowa oddarowany pewnie byl zachwycony :) pozdrawiam serdecznie elwira-ilustracje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elwiro za takie wow:). Tak Rafał, który otrzymał tę kartkę, aż zaniemówił w pierwszej chwili:). Moja córka była świadkiem tej sceny i nieźle się uśmiałyśmy, gdy mi relacjonowała jej przebieg. Dla takich chwil warto robić to co się pokochało i daje tyle radości innym:). Pozdrawiam

      Usuń
  16. Twoja karteczka to faktycznie cudeńko prawdziwy priorytet wśród karteczkowych tworków .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak przemiłe słowa. A takie pomysły wpadają do głowy jak np. oglądasz i cieszysz oko wygranymi przydasiami z wielką ilością znaczków naklejonych na karton:). Pozdrawiam ciepło w kapryśną pogodę. Przed chwilą świeciło słońce, a teraz pada deszcz.

      Usuń
  17. Kasiu, fantastyczna kartka i bardzo pomysłowa!!! nie dziwię się, że wzbudziła zachwyt. Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za miłe słowa i również pozdrawiam Cię cieplutko:).

      Usuń
  18. Widać , że wena była twórcza w Twoim wykonaniu !
    Kartka fantastyczna i jaki oryginalny pomysł?!
    Nie dziwię się , że pan był wzruszony, kto by nie był?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato za miłe słowa, aż się uśmiechnęłam:). Jak na razie weny ci u mnie dostatek:). Pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  19. Kasiu piękną i oryginalną kartkę zrobiłaś :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie nawiązuje do zawodu jubilata :-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o taki efekt mi chodziło:), dziękuję i pozdrawiam:).

      Usuń
  21. Pomysł przedni! A wykonanie pierwsza klasa, bardzo mi się podoba twoja kartka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że kartka wzbudziła takie zainteresowanie:). Dziękuję i pozdrawiam Promyku serdecznie:).

      Usuń
  22. bardzo pomysłowa i przeslicznie wykonana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu za uznanie:). Pozdrawiam wiosennie:).

      Usuń
  23. Kartka wygląda świetnie. Gratuluję ciekawego pomysłu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  24. Świetna kartka, rzeczywiście bardzo pomysłowa :) Dobrze, że solenizantowi przypadła do gustu :) Moje teściowa jest listonoszkę, jednak nie przepada za swoją pracą, więc obdarowana taką kartką, to nie wiem czy by była zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janiu za uznanie:). Nie każdy jest zadowolony ze swojej pracy, dlatego niezbędne jest wyczucie:). Pozdrawiam.

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko za odwiedziny i uznanie, pozdrawiam wiosennie:).

      Usuń
  26. Bardzo pomysłowa, świetnie się prezentuje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję Joanno za uznanie i pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń