Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 lutego 2017

Powitanie Agi Szalki, Eli, Basi, Ani Katarzyny, Madziorka i Reni


Witajcie cieplutko w nadciągające mrozy!!!

Jak dobrze jest zorganizować zabawę!!! Co prawda przeraziłam się, że nikt przez CZTERY dni nie wyraził chęci wzięcia udziału, ale mój nieoceniony mąż jak zawsze powiedział - poczekaj, daj trochę czasu - i jak często miał rację - Andrzejku dziękuję Ci. Dzięki zabawie mogę poznać tak wiele wspaniałych, twórczych osób i powitać WAS w moich skromnych progach:).

Ago Szalko - od pewnego czasu już podziwiam prace na Twoim blogu i przyznam, że jesteś wszechstronnie utalentowaną osobą, a ostatnie obrazki malowane filcem wprost powalają:) magnolia.

Elu - tworzysz urocze prace, w pastelowych kolorach, ostatnio nawet przywołujesz wiosnę:) wiosenny koszyczek. Twoje prace często wygrywają i zdobywają wyróżnienia - gratuluję i życzę dalszych sukcesów:).

Basiu - Twoja twórczość jest jak nazwa bloga Mój świat kolorów pełna kolorów i pomysłów:).  Jesteś również jak Aga Szalka osóbką wielu talentów. Wspaniale potrafisz dobierać kolory i Twoje prace zostały wielokrotnie nagrodzone:).

Anno Katarzyno - jestem pod wielkim wrażeniem łączenia przez Ciebie pięknego haftu krzyżykowego z papierem:) Haftem wyczarowane. Jest to niezmiernie praco- i czasochłonne, a efekt fenomenalny:). Prace oprawione w eleganckie ramki
z pewnością ozdabiają ściany osób obdarowanych i cieszą oko:).

Reniu - Twój debiutancki notes niezmiernie mnie urzekł, jest śliczny pastelowy. Zresztą wcześniejsze prace również zasługują na uznanie i pochwałę:).  Ogromna ilość wygranych i wyróżnień - moje gratulacje hurtowe:).

No i mam dylemat - nie mogę odnaleźć bloga Madziorka 2710 - i w związku z tym nie wiem co napisać. Niemniej witam Cię serdecznie. Do zabawy i do grona obserwatorów dołączyła się MagdaM z bardzo oryginalnego, ciekawego bloga. Twoje pudełka eksplodujące są bardzo interesujące i świetnie wykonane:). Nie jestem pewna czy to ta sama osóbka, ale chyba tak jest. Uwierzcie mi - warto zaglądać, zresztą jak i do wcześniej wymienionych i bardzo wielu innych:).


Czujcie się dobrze i życzę wielu pozytywnych wrażeń, których będę starała się WAM dostarczać.
Dziękuję, że jesteście i życzę miłego dnia:).
Pozdrawiam Kasia

11 komentarzy:

  1. Witam cieplutko! Twoim pracom z papieru również niczego nie brakuje i są wspaniałe, więc będę do Ciebie zaglądać :) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję i również będę Ciebie odwiedzała:). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. NO i grono się powiększa. Miłego tworzenia Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko. Zgadza się GRONO się powiększa:). Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziorek2710 i MagdaM to ta sama osoba - odkąd tworzę występuję jako MagdaM a madziorek2710 to mój e-mail:)) bardzo dziękuję za przemiłe słowa - ja również jestem zachwycona Twoimi pracami i życzę wielu sukcesów w tym naszym papierowym świecie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa i życzenia:). Z pewnością będę Cię odwiedzała:). Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Kasieńko, dziękuję za tak przemiłe przyjęcie!, a bywać u Ciebie będę bo i jak już pisałam sama pięknie, i ciekawie tworzysz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś Basiu zadowolona i mi również będzie miło Ciebie odwiedzać:). Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Cieszę się, że mogę Cię poznać, z pewnością będę to zaglądać.
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ago - ja również cieszę się, że się poznałyśmy - co prawda tylko wirtualnie:), ale kto wie może kiedyś poznamy się osobiście:). Nigdy nic nie wiadomo:). Góra z górą się nie zejdzie, ale człowiek z człowiekiem zawsze:). Pozdrawiam.

      Usuń