Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 10 stycznia 2017

Wygrane szybkie candy


Witam cieplutko

Dzisiaj nie będzie żadnej mojej pracy.
Pragnę  podzielić się z Wami moją radością i wyróżnieniem. Jestem pozytywnie zaskoczona i dziękuję bardzo za wyróżnienie mojego komentarza zespołowi ALTAIRART. Papiery z kolekcji Ever and Always są bardzo piękne i delikatne. Sądzę, że na żywo będą jeszcze ładniejsze:), a prace z ich udziałem będą urocze.
Poniżej dowód, że nie ściemniam:).


 Czas na wyniki naszego Candy :) Dziękujemy za wszystkie miłe słowa :) Nie było łatwo wybrać, ale zdecydowaliśmy, że zestaw papierów Ever and Always poleci do Pani Kasi Hajnas :) Gratulujemy i prosimy o kontakt: altairart@wp.pl:)

Pozdrawiam słonecznie i dziękuję za odwiedziny:).


6 komentarzy:

  1. Ago, bardzo Ci dziękuję:). Papiery faktycznie są wyjątkowe:). Czekam na nie (nie)cierpliwie - ha, ha, ha. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu gratuluję wygranej :), jednocześnie muszę napisać, że wyjątkowo pięknie wykorzystałaś w swoich kartkach świątecznych gwiazdy, gwiazdki i gwiazdeczki :)), pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo serdecznie za tak miłe słowa:). Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko. Znów uśmiechnęło się do mnie szczęście:). Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń