Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 stycznia 2017

W ciemniejszej tonacji z metalowym kwiatkiem


Witam

Mój dzisiejszy komplecik jest inny niż dotychczas prezentowane przeze mnie prace. Bardzo ładny, ciemny papier, który wykorzystałam na tło z firmy Toga - z wygranej - rozjaśniłam białym gesso przez maskę. Pierwszy raz użyłam pięknego metalowego kwiatka i listków, które niezmiernie mnie urzekły. Trochę sizalu, wstążka, listki z wykrojnika Tattered 
i nieodzowne perełki. Komplecik przygotowałam dla mężczyzny na okrągłe 50 urodziny, czyli taty Rafała od Łukasza i Ani. Co sądzicie o takim połączeniu?















Dziękuję za odwiedzinki i zaglądajcie. 
Zdradzę WAM, że wkrótce będzie małe co nieco:).




16 komentarzy:

  1. Śliczna kompozycja i kolory typowo męskie. Solenizant zapewne zachwycony :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba. Tak solenizant bardzo był zachwycony:). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Świetna męska kartka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie zależało mi, żeby karteczka była nieco inna:). Pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczna taka inna,kwiatek dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Miło mi, że kartka się podoba:). Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Bardzo ładna, taka dystyngowana kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Agnieszko:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze się nie spotkałam z taką kartką bardzo ciekawa>Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że ta trochę inna kartka Ci się spodobała:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. metalowy kwiatek super wpisał się w całość ...

    OdpowiedzUsuń