Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 stycznia 2017

Bliźniacze kartki - Dzień Babci już za nami - 1





Witam

Babcie już otrzymały i można pokazać Wam kartki, jakie moja córka przesłała swoim Babciom.
Dotarła do mnie "zwrotka", że kartki bardzo im się podobały:). 
Jak każdy bliźniak - niby taki sam - a jednak trochę się różni i takie właśnie są moje karteczki.
Czy dużo dostrzegacie różnic???
Do ich stworzenia użyłam wspaniałych wykrojników firmy Tattered Lace. Pięknie na kartkach prezentuje się ażurowy wykrojnik z różami, którego wzór wycięłam w popielatej tapecie:). Jednak zawsze używając wykrojników w/w firmy muszę używać pergaminu, aby bezproblemowo wyciągnąć wycięte elementy. Kwiaty są wycięte z kremowego papieru perłowego. Dodałam gazę i tiul z drobinkami cekinów oraz kokardki ze sznurka i perełki.













WYKROJNIK WILD ROSE STUDIO LITTLE BUTTERFLY MOTYL

22 komentarze:

  1. Urocze karteczki w ciekawej kolorystyce na pewno sprawiły babciom wiele radości :-) Dziękuję z udział w styczniowym wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Kartki bardzo się podobały:).

      Usuń
  2. Cudne kartki :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobały i dziękuję za zorganizowanie wyzwania:). Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Piękne, róż z szarością prezentują się świetnie :) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :) DT Potworkowa (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, połączenie różu z szarym podobało się Babciom:). Pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczne! Zestawienie różu z szarościami zaprezentowało się bardzo dobrze/
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że kartki przypadły do gustu. Dziękuję za świetne zorganizowanie wyzwania. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Tez mam ten wykrojnik i do tej pory nie wpadlam na to do czego można go wykorzystać :) Dziękuje za inspirację oraz za udział w wyzwaniu na blogu Sklepik Gosi ;-)))
    DT Brujita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chociaż raz ja mogę kogoś zainspirować, dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Sama słodycz :-)Bardzo lubię połączenia szarego i różowego. I jaka bogata kompozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ostatnio również podoba mi się połączenie szarego z różem:). Pozdrawiam Bożenko!

      Usuń
  7. Piękne kartki - świetne zestawieni kolorów!Pozdrawiam Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki! Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny na moim blogu :) Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję Aniu za miłe słowa:). Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Śliczne :) Babcie pewnie zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, zgadza się babcie były zachwycone i bardzo dziękowały swoim już dorosłym wnukom:). Pozdrawiam.

      Usuń