Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 października 2017

Wyniki Candy


Witam Wszystkich oczekujących na wyniki zabawy -To już rok - Candy nie tylko kwiatowe!!!
Trochę z opóźnieniem, ale nie zawsze wszystko wychodzi tak, jak tego pragniemy.
Pozwólcie, że podziękuję Wam za udział w moim drugim candy, w którym wzięło udział trzydzieści osób:). 
Dziękuję za życzenia, gratulacje i za to, że jesteście ze mną, wspieracie dobrym słowem, rozbawiacie w komentarzach, często wzruszacie:)  -  z całego serca pięknie dziękuję:).
Niestety wygrana może być tylko jedna:( i mam nadzieję, że się przyda:).

A teraz losowanie - lista uczestników i kryształowa miseczka z kolejnymi numerami - gotowe:).


Mój małżonek trochę namieszał i...


Wyciągnął karteczkę z numerem zwycięscy. Jest nim...


Numer 4!!!
Pod tym numerem kryje się...


Coś mi wyszło nieostre zdjęcie, ale szczęśliwym zwycięzcą zostaje
Uwaga, Uwaga   AGNIESZKA T. przypisana do numeru 4!!!


Wygrana powędruje do Agnieszki:), której serdecznie gratuluję i proszę Cię o kontakt w przeciągu 7 dni oraz dane do wysyłki na e-maila d.pfeiffer@wp.pl.



Jeszcze pozwólcie, że powitam nową obserwatorkę DOROTĘ, która przepięknie haftuje i widać, że haft jest prawdziwą jej pasją. Witaj moja droga i rozgość się, mam nadzieję, że pozostaniesz na dłużej:).

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wszystkim udanego i słonecznego, jesiennego tygodnia
Kasia

15 komentarzy:

  1. Gratuluję Agnieszce, a Tobie Kasiu dziękuję za świetną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu również dziękuję bardzo. Jest mi trochę smutno, że wygrana może być tylko jedna - może następnym razem się uda??? Pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  2. Gratulacje dla mojej imienniczki- gratka dla niej :) Kasiu dziękujemy za wspaniałe candy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Agnieszce wygranej i jeszcze raz Tobie życzę blogowej wytrwałości.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Agnieszki, po cichu powiem, ze zazdraszczam, ale tak radosnie :), Kasiu dziekuje bardzo za zabawę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wylosowanej Szczęściary.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla szczęściary :) Pewnie , że chciałoby się obdarować wszystkich , miałam ten sam dylemat !

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej ale niespodzianka z rana... Super, ciesze się bardzo :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Agnieszce i dziękuję za zabawę!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję Agnieszce, a Tobie Kasiu dziękuję za zabawę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi miło Dziewczyny, że tyle osób pogratulowało Agnieszce wygranej i dziękuję:). Wiem - zawsze jest trochę smutno, że się nie udało (też tak mam), ale nie wygrywa ten kto nie gra!!! Wiara czyni cuda!!! Z pewnością nie jest to
    moje ostatnie candy!!! Pozdrawiam gorąco:).

    OdpowiedzUsuń