Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 15 października 2017

Dla Agnieszki z ozdobami z masy plastycznej


Witam niedzielnie

Z racji, że wygrana dotarła w ubiegłym tygodniu do Agnieszki T. (poczta tym razem nie nawaliła:)!!!) mogę już Wam pokazać karteczkę gratulacyjną jaką dla niej przygotowałam:).
Kwiatek zrobiłam z żółtego foamiranu - specjalnie go nie cieniowałam. Dodałam piękne ozdoby zrobione przeze mnie
z masy plastycznej Fimo. Ostatnio skradły moje serce i jestem pod ich urokiem:). Jeszcze kilka szyszeczek olchowych, które trochę pogessowałam, aby je rozjaśnić. Gazę, listki w kolorze tła, wycięte bez wykrojnika i sznureczek:).
Z braku dostępu do drukarki napis odręczny "oprawiony" w uroczej okrągłej rameczce:). 
 Co o niej sądzicie???
Zapraszam do obejrzenia fotek:). 














Na koniec jeszcze jedna fotka z dzisiejszego cieplutkiego spaceru - nasza piękna, polska i złota jesień!!!


I jeszcze pozwólcie, że powitam LISĘ, która tworzy przepiękne prace  i dołączyła do grona moich obserwatorów:).
Liso witaj i czuj się dobrze:). 

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam ciepłego, wspaniałego i złoto-jesiennego tygodnia:)
Kasia

19 komentarzy:

  1. cudna karteczka :) fantastyczny kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Żółty kwiat robi niesamowite wrażenie na niebieskim tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się spodobało:). Ewuniu dziękuję i pozdrawiam:).

      Usuń
  3. Śliczna karteczka :) Kwiatuszek radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Należę do tzw. czuciowców i zawsze Twoje prace do mnie-przemawiają.
    Nareszcie doczekaliśmy się uroków jesieni, na zdjęciu przepiękna, urokliwa jesień.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu pięknie dziękuję i cieszę się, że moje prace do czuciowców tj. jak TY przemawiają:). O tak jesień jest wspaniała, oby jak najdłużej u nas gościła i rozpieszczała piękną feerią barw:). Pozdrawiam:).

      Usuń
  5. Doroto dziękuję bardzo serdecznie i również pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna praca :) Rameczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że karteczka i rameczka się spodobały - piękne dzięki:). Pozdrawiam ciepło:).

      Usuń
  7. Kasiu, zachwycasz swoimi kartkami! kwiat piękny taki w kolorze polskiej, słonecznej jesieni! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa i również pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń