Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 października 2017

Wiosennie - niejesiennie - warstwy, kwiaty, koronki


Witam cieplutko w deszczową i pochmurną niedzielę:)!

Dzisiejsza moja kartka jest na przekór pogodzie - optymistyczna, pełna kolorów i radosna:).
Do jej stworzenia wykorzystałam piękne papiery i motylka z kolekcji Kwitnące Poranki z Magicznej Kartki. Oprócz warstw papieru, do mojej pracy dodałam piękne koronki i haftowany na tiulu motyw z perełkami i cekinami. 
Kwiaty wykonałam z żółtego, trochę grubszego foamiranu. Płatki róż lekko rozbieliłam na brzegach. Dołożyłam owoce śnieguliczki:). Czy także uważacie, że kartka jest niejesienna???
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).




I jeszcze zbliżenia na różyczki:).











Pracę zgłaszam na wyzwania:



oraz




Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mojego bloga i komentujących.
Życzę Wam udanego tygodnia:).
Kasia

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ulu dziękuję bardzo. A co do powodzenia - niestety jakoś nie mam szczęścia w wyzwaniach blogów sklepowych:(. Pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  2. Dzięki tym różyczkom jest pieknie słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, taka słoneczna i radosna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i dziękuję za zorganizowanie wyzwania:). Pozdrawiam:).

      Usuń
  4. Śliczna! Bardzo fajnie użyłaś koronek, które wybijają się na zielonym tle :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu od A do Zet! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie:). Również dziękuję za zorganizowanie wyzwania:). Pozdrawiam:).

      Usuń
  5. Kasiu, kartka jest przecudna! Aż zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło się czyta takie komentarze, że karteczki kojarzą się z wiosną:). Ewuniu dziękuję bardzo i pozdrawiam wiosennie - jesienią:).

      Usuń
  6. Kasiu bardzo fajna praca😉ja uwielbiam warstwy kwiaty i koronki i to bez względu na porę roku😁
    Zycze dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, Gosiu, że uwielbiasz warstwy - niejednokrotnie można to zauważyć na Twoich uroczych pracach:). Pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  7. Jesienna czy nie jedno jest pewne. Kartka jest CUDNA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  8. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Warstwy, kwiaty, koronki :) Wszystko jest! Kartka bardzo pomysłowa i udana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i dziękuję za zorganizowanie wyzwania:). Pozdrawiam:).

      Usuń
  9. Radosna, w wiosennych klimatach urocza praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również dziękuję za zorganizowanie wyzwania:). Pozdrawiam:).

      Usuń
  10. Kasiu bardzo piękna jesienna kartka,te kwiatki są obłędne !!!
    Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko bardzo dziękuję i cieszę się, że takiej Mistrzyni w "kwiatkowaniu" moje różyczki Ci się spodobały:). Gorąco pozdrawiam:).

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję gorąco:). A co do powodzenia - niestety jakoś nie mam szczęścia w wyzwaniach blogów sklepowych:(. Pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  12. Piękna taka kolorowa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze podziwiam takie piękne prace - są estetyczne i bardzo wypracowane - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wando miło mi Cię poznać i pięknie dziękuję za uznanie i docenienie tego, co jest najważniejsze:). Przesyłam moc pozdrowień:).

      Usuń
  14. Pięknie dziękuję Doroto za uznanie:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kompozycja i kolory :) Śliczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, bardzo radosna i cieplutka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Wioletto:). Przesyłam gorące pozdrowienia:).

      Usuń
  17. Wow, this is absolutely stunning!! I love the beautiful flowers!! The design is fabulous and the details you added are gorgeous!! Love this!! So beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ cudowne różyczki, zresztą tak jak i sama kartka. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam i życzę powodzenia. MargoLa DT sklepu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka śliczna kartka, soczyste róże zdobią ją wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu, piękną kartkę wyczarowałaś! Odbicie gorącego lata czyli sama radość!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń