Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 października 2017

Bardzo eko z tagami


Witam w ten ciepły jesienny czas:).

Moja dzisiejsza kartka jest w klimacie eko i męska. Z małym przesłaniem, aby w życiu wszystko zawsze grało, jak idealnie pracujące trybiki w mechanizmie zegara:). Sowa symbolizuje mądrą głowę, a jubilat skończył w tym roku naukę:).
Do stworzenia kartki użyłam metalowych i plastikowych trybików zegara, do tego dodałam sprężynę:). Tekturową ramkę przecięłam na pół i umieściłam pod tagami:). Kwiatek jest lekko-eko zrobiony przeze mnie z papieru podbarwionego kawą:). Oczywiście musiałam dodać sznureczki i sizal:). Tło kartki rozjaśniłam nakładając gesso przez maskę:). W środku wkleiłam 30 karteczek z trzydziestoma życzeniami:). Jubilatowi karteczka się spodobała, a czy Wam także???
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i komentowania.




I jeszcze kilka zbliżeń na detale:).












Kartkę zgłaszam na wyzwania:

w Scrapkowie

oraz

w Magicznej Kartce

Zapraszamy do sklepu:

Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu:)
Kasia

36 komentarzy:

  1. Śliczna i bardzo "skomplikowana" karteczka, podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za uznanie:). Pozdrawiam niedzielnie:).

      Usuń
  2. Kasiu, miałaś rewelacyjny pomysł na zrobienie tej kartki. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewunie pięknie dziękuję - tak, tak pomysły są połową sukcesu:). Pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  3. Wyszła prawdziwa męska kartka, a 30 życzeń to bardzo udany pomysł.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie monochromatyczne kartki. Podoba mi się. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka, bardzo lubię takie klimaty :)
    Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie i zorganizowanie wyzwania:). Pozdrawiam:).

      Usuń
  6. Bardzo fajna trybikowa kartka, świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko bardzo dziękuję za uznanie i pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam niedzielnie:).

      Usuń
  8. Bardzo ładna ta kartka i śliczna na niej sówka :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Doroto dziękuję i również pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna :) Podoba mi się kolorystyka i męskie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asterku pięknie dziękuję za uznanie i pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  11. Przepiękna! dziękuję za udział w tagowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję bardzo i dziękuję również za zorganizowanie wyzwania:). Pozdrawiam:).

      Usuń
  12. fantastyczna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i dziękuję również za zorganizowanie wyzwania:). Pozdrawiam:).

      Usuń
  13. Śliczna praca:)
    Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i dziękuję również za zorganizowanie wyzwania:). Pozdrawiam:).

      Usuń
  14. Piękna:)
    Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu w scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i dziękuję również za zorganizowanie wyzwania:). Pozdrawiam:).

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Agnieszko pięknie dziękuję i ślę moc pozdrowień:).

      Usuń
  16. dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki ;))

    OdpowiedzUsuń