Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 września 2017

Pastelowo z perełkami

Witam wieczorową porą

Dzisiejsza ślubna karteczka miała być pastelowa i delikatna oraz ze sporą ilością półperełek:) - tak sobie ją wymyśliłam. Niesamowitej elegancji kartkom dodaje wspaniały, znany pewnie wszystkim wykrojnik Sizzix Mixed Media 02, który tworzy piękne tło na kremowej, większej bazie. Pod białą kartką umieściłam tiul z mieniącymi się drobinkami. Kwiatki zrobiłam z kremowego foamiranu i środki specjalnie podbarwiłam na czerwono, aby kartka nie była taka "blada". Dodałam trochę gazy, sznurka i perełek na druciku. Napis wycięłam tagami Nellie's Choice MFD074.
Zapraszam do obejrzenia fotek:). 










Na fotce poniżej widać jak ładnie mieni się tiul:).


Dziękuję bardzo za wspaniałe życzenia i gratulacje, a także radosne oraz wzruszające Wasze komentarze:).

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam wkrótce na wyniki zabawy
Kasia

29 komentarzy:

  1. Ale prześliczna taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, przepiękna i delikatna kartka! Bardzo podoba mi się wykorzystanie tiulu. Dzięki temu kartka zrobiła się niesamowicie zwiewna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję bardzo, często zdjęcia nie oddają tego tak, jak wygląda to "na żywo", ale faktycznie tiul dodaje delikatności i zwiewności pracom:). Pozdrawiam i życzę pięknej niedzieli:).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Barbaro dziękuję bardzo:). Pozdrawiam i życzę pięknej niedzieli:).

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Aga piękne dzięki:). Pozdrawiam i życzę pięknej niedzieli:).

      Usuń
  5. Piękna elegancka karteczka. Podobają mi się te ażury.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku dziękuję bardzo. Pozdrawiam i życzę pięknej niedzieli:).

      Usuń
  6. Kartka elegancka i delikatna, śliczna.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu dziękuję za Twoje uznanie:). Pozdrawiam i życzę pięknej niedzieli:).

      Usuń
  7. Śliczna karteczka. Dla mnie.. na czasie; )
    Pani Kasiu.. Z niecierpliwością czekam na odpowiedź dotyczącą dekoracji samochodu. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku dopiero dzisiaj przeczytałam Twój wpis i odpowiedziałam Ci (jak zawsze za długo!!!) w poście dotyczącym dekoracji samochodu. Mam nadzieję, że opis nie będzie zbyt skomplikowany. W razie pytań śmiało pytaj - jeżeli mogę, to chętnie pomogę:). Pozdrawiam cieplutko i życzę wielu tylko pozytywnych wrażeń przy organizacji ślubu i wesela:).

      Usuń
    2. Pani Kasiu, Dziękuję :) przeczytałam instrukcję i włosy mi się zjeżyły :0 faktycznie... trochę skoplikowanie brzmi, ale mam nadzieję, że dam radę;) Wyczytałam, że rattan należy przez godzinę moczyć w wodzie, wówczas łatwiej się "układa". Będę próbować Pani sposobu i w razie problemów pytać;) jeszcze raz dziękuję i życzę miłej niedzieli :)

      Usuń
    3. Proszę bardzo, jestem przekonana, że się uda i trzymam kciuki:). Kto pyta nie błądzi i chętnie odpowiem na wątpliwości:). Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:).

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bożeno dziękuję za uznanie, pozdrawiam i życzę pięknej niedzieli:).

      Usuń
  9. Śliczna i bardzo delikatna kartka. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyto dziękuję za miłe słowa i uznanie:). Pozdrawiam i życzę pięknej niedzieli:).

      Usuń
  10. Kasiu, piękna kartka, a kwiaty są prześliczne i dodają uroku! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest, taka delikatna i ma cudne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Doroto w moich skromnych "progach":). Dziękuję za przesympatyczne słowa i pozdrawiam gorąco:).

    OdpowiedzUsuń