Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 września 2017

100% szczęścia i dokładka do candy



Witajcie 
Jak niektóre dziewczyny zauważyły ostatnio jest mnie tutaj mało, ale jest to spowodowane sytuacjami ode mnie niezależnymi.

Muszę się z Wami podzielić moją ogromną radością, jaką jest powitanie na świecie przez całą rodzinę maleńkiej Emmy - mojej Wnusi, którą pokochałam bezgraniczną miłością od pierwszego zdjęcia usg:)!!!

 Moja dzisiejsza karteczka jest kartką gratulacyjną, jaką zrobiłam dla młodych, bardzo szczęśliwych rodziców - mojego syna Michała i jego żony Asi. 
Składaczek zrobiłam z wykorzystaniem wygranych przepięknych papierów z Magicznej Kartki - kolekcja Kwitnące Poranki 04 i AltairArt - kolekcja Sunrise 06. Po raz pierwszy użyłam ozdoby - Aniołek w sercu kwiatowym, którą zrobiłam z masy plastycznej Fimo.
I co sądzicie o takim początku???










Pozwólcie jeszcze, że powitam nowe Obserwatorki - Izabellę Ralską, Bożenę G. Raeszkę, Magdalenę B., Sofię Elizę,
 Edytę z haftyedyty, Agnieszkę Jakubicz, które dołączyły do mojego grona. Jest mi niezmiernie miło Was poznać:).  Mam cichą nadzieję, że pozostaniecie na dłużej - czujcie się dobrze:).

I tak na koniec jeszcze przypominajka dla niezdecydowanych:)
To już rok - Candy nie tylko kwiatowe - pozostało tylko 5 dni!!!


Pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających i dziękuję bardzo za piękne roczne życzenia oraz
życzę Wam udanego weekendu
Kasia

33 komentarze:

  1. Cudowna, szczęśliwa karteczka- piekne kolory, aniołek uroczy :) Niech się wnusia zdrowo chowa ku radosci rodziców i babci i całej rodzinki :)gRATULACJE babciu! Dokładka do candy bardzo ponetna :) Moge zapisać się jeszcze raz ?:) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ago pięknie dziękuję za przemiłe słowa i jeszcze się uśmiecham:):):). Możesz zwiększyć swoje szanse i jeszcze się dopisać, tak jak dokładka, która się pojawiła z opóźnieniem hi, hi, hi:). Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego weekendu:).

      Usuń
  2. Gratulacje dla szczęśliwej Babci! Niech się Emma zdrowo chowa :)
    Karteczka jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję bardzo serdecznie w imieniu własnym i szczęśliwych rodziców:). Pozdrawiam gorąco:).

      Usuń
  3. Kasiu, serdecznie gratuluję i cieszę się razem z Tobą,oby szczęście sprzyjało malutkiej i całej rodzince. Moja rodzinka też się wzbogaciła o wnuka, więc obie mamy powód do radości.
    Kartka piękna, a dzieciątko zachwycające. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu bardzo serdecznie dziękuję w imieniu własnym i moich najbliższych:). Również gratuluję Ci z całego serca wnuka i masz rację, obie mamy powód do radości:). Pozdrawiam gorąco:).

      Usuń
  4. Gratuluję wnusi, niech rośnie duża, silna i zdrowa :) Piękną karteczkę zrobiłaś :) papiery śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu serdecznie dziękuję za gratulacje i przemiłe słowa:). Pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cytrulina dziękuję bardzo za uznanie i pozdrawiam:).

      Usuń
  6. Gratuluję powiększenia Rodziny i doczekania WNUSI!!!! oby Maleńka chowała się zdrowo i szczęśliwie! a kartka wspaniała:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu pięknie dziękuję za gratulacje w imieniu własnym i najbliższej rodzinki:). Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  7. Kasiu wspaniałe wieści ☺teraz to na pewno dzieje sie u Ciebie. Takie Kruszynki są bardzo zajmujące. Serdecznie gratuluje całej Rodzinie 😃
    Dużo zdrówka i pogodnych drzemek dla małej Emmy!!!
    Uściski serdeczne przesyłam, a na Twoje wspaniałe candy zapisałam się przed dokładka, bo jak dla mnie to same kwiatuszki sa przecudowne, a teraz to przeginasz Kasiu😉 żeby tyle wspanialosci dokładać- Ty wiesz ilu tu chetnych będzie 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ja raz, powiekszylam sobie zdjęcia, bo ja z telefonu dzialam.
      Aniołek w serduszku jest cudowny, i tak na dzien dobry wybralaś taki trudny wzór? Na prawde bardzo mi sie podoba i widzę, że. W candy szalejesz totalnie. Tam cała masa przepieknych odlewów i fantastycznych koronek. Ależ genialne dodatki.
      To ja teraz będę przez najblizsze dni wizualizować swoją wygrana, to podobno pomaga, jak sie przyciąga pozytywnymi myślami 😁
      Na prawdę ten kto zostanie wylosowany bedzie mega szczęściarzem 😊

      Usuń
    2. Gosiu masz rację - sporo się dzieje:). Bardzo gorąco dziękuję za gratulacje w imieniu całej rodzinki:).Rozbawiłaś mnie prawie do łez opisem dokładki do candy:) i trzymam kciuki, aby ręka mojego losującego męża okazała się przyciągająca Twój numer:). Pozdrawiam z uśmiechem:).

      Usuń
  8. Kasiu gratuluję z całego serca zostania babcią!!!1 Wcale się Tobie nie dziwię że skradła serce i czas. Niech się zdrowo chowa ku radości wszystkich. A kartka prześliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko bardzo gorąco dziękuję za gratulacje i przemiłe słowa w imieniu własnym i mojej rodzinki:). Przesyłam słoneczne uściski:).

      Usuń
  9. Gratuluję wnusi, ja tego szczęścia dostąpię za 2 miesiące i bardzo się nie mogę doczekać wnusi :). Życzę aby malutka się chowała w zdrowiu na Waszą pociechę. Cudowny składaczek z gratulacjami :). Oj i bym przegapiła Candy lece się szybciutko zapisać :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu bardzo serdecznie dziękuję i życzę Tobie i Twoim najbliższym, aby Maleńka przyszła zdrowa na świat i dostarczała ogromu radości wszystkim w Twojej Rodzince:). Również pozdrawiam przyszłą Babcię:).

      Usuń
  10. Gratuluję wnusi!:) Karteczka fantastyczna :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko bardzo dziękuję za gratulacje i uznanie:). Przesyłam gorące pozdrowienia:).

      Usuń
  11. Piękna kartka i fajny aniołek :) Gratuluję wnuczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asterku serdecznie dziękuję za gratulacje i uznanie:). Pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  12. Cudna karteczka i jaki śliczny jest ten aniołek na niej. Gratuluje wnusi, oby rosła zdrowa i silna na pociechę rodzicom i babci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję za uznanie i gratulacje oraz życzenia:). Pozdrawiam:).

      Usuń
  13. Świetna jest. A ten wianek z aniołkiem jest cudny. Babci i młodym rodzicom serdecznie gratuluję a wnusi życzę zdrówka ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyto pięknie dziękuję w imieniu własnym i szczęśliwych rodziców małej Emmy:). Pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  14. świetna kartka, a słodkości rozdawałaś FANTASTYCZNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludko, ale zrobiłaś sobie dzisiaj maraton - hi, hi, hi!!! Bardzo dziękuję za dowartościowanie:). Uważam, że jak człowiek coś otrzymuje, to również powinien się szczerze podzielić tym co posiada z innymi i tak też robię:). Uściski przesyłam:).

      Usuń