Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 listopada 2017

Zaproszenia i winietki


Witam nocną porą:)

Pozwólcie, że na początku powitam w gronie obserwatorów MAŁGOSIĘ BURCZYK z pięknego gosikowego zakątka. Małgosiu miło mi Cię poznać wirtualnie i proszę czuj się dobrze oraz pozostań na dłużej:).

Obiecałam Malwinie i Hubertowi, że opublikuję ich wzory zaproszeń i winietek. 
W końcu po ich wyjątkowym dniu zaślubin i niezapomnianych przeżyciach nadeszła pora i są:). 
Miały być skromne, a zarazem eleganckie i padło na bardzo delikatny border Joy! crafts 6002/0357 oraz najmniejsze wytłaczane kwiatuszki również Joy! crafts Flowers.
Malwina powiedziała, że były takie jakie sobie wymarzyli, ponieważ kolorem przewodnim był niebieski, dlatego zaproszenia i winietki musiały być w bieli i kobalcie:).
Uwierzcie mi byli zachwyceni (Malwina aż się wzruszyła, a ja razem z nią - zodiakalne Rybki tak mają - łzy zawsze pod powiekami:)). Bardzo im się spodobały, co było dla mnie ogromną radością:).
 A czy Wam również przypadły do gustu???
Zapraszam:).






Na zaproszeniach dodałam kryształki, z kolei na kopertach malutkie białe półperełki. 
A tak prezentowały się komplety - zaproszenia i ozdobne koperty:).


Na zdjęciach poniżej są spersonalizowane winietki współgrające z zaproszeniami:).


Młodzi również mieli życzenie, aby dla obsługi artystycznej wesela zrobić "winietkę" w formie takiej jak zaproszenia:).
Tak prezentuje się na zdjęciu w otoczeniu winietek.



Dla nocnych Marków, co jeszcze nie śpią życzę spokojnej nocy i kolorowych snów, a jutro wszystkim wspaniałego dnia:).

Pozdrawiam cieplutko Kasia


24 komentarze:

  1. Proste a jakie eleganckie. A jak do tego spełniły oczekiwania młodych to tylko się cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna oprawa weselna Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne takie delikatne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo subtelne, czytelne ozdoby, piękne.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Eluniu dziękuję za docenienie:). Sporo pracy to wymagało, ale było warto:).

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię poznać Izzie i pięknie dziękuję:).

      Usuń
  7. rewelacyjne! Bardzo piękne, wcale się nie dziwię, że się podobały
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alojka bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  8. Eleganckie!!!! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń