Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 grudnia 2016

Pierwszy Obserwator i wygrana


Witam w pochmurną i mglistą niedzielę.

Umieszczając gadżet Obserwatorzy obiecałam sobie, że każdą osobę, która do mnie zawita i będzie chciała pozostać u mnie na dłużej powitam osobistym wpisem.

Długo nie było nikogo:), ale dzisiaj pojawiła się pierwsza i muszę przyznać, że dla mnie wyjątkowa Osóbka AVALER z bloga "Avaler" karteczka jaskółeczka ".

Witaj w moich skromnych "progach" Bożenko i cieszę się, że chcesz pozostać u mnie. Czuj się jak u Siebie:).

Pewnie zastanawiacie się dlaczego, otóż wczoraj dowiedziałam się, że wygrałam u Niej Candy.
"Candy, candy, candy. To już dwa lata".


Oto dowód, że 9 przyniosła mi szczęście i piękną wygraną:

Tym razem szczęście uśmiechnęło się do  Kasi Hajnas .



Nie macie pojęcia jaka była moja radość i trwa nadal:), gdy zobaczyłam, że ta wspaniała wygrana przypadła właśnie dla mnie. Nie mogłam w to szczęście uwierzyć, chociaż w skrytości marzyłam o takich pięknych rzeczach. Jak pozytywny szok przysłania wszystko:) - trzy razy czytałam czy to chodzi o mnie, ale nazwiska jeszcze nie zmieniłam:) więc z pewnością to ja - super!!!  Jeszcze raz dziękuję serdecznie i pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Jeszcze raz gratuluję Kasiu. Cieszę się że jestem pierwsza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze raz Bożenko dziękuję bardzo serdecznie i również cieszę się, że jesteś pierwsza:) i ze mną zostaniesz:). Piękności wczoraj błyskawicznie do mnie dotarły, jestem pod ogromnym wrażeniem i szczęśliwa. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń