Łączna liczba wyświetleń

sobota, 27 kwietnia 2019

Z jajem - mniej znaczy więcej


Witajcie

I po świętach:). Dziewczyny dziękuję Wam pięknie za pamięć, życzenia i kartki wielkanocne:).

Dzisiejsza moja kartka jest prościutka i taka w stylu eko. Wykorzystałam papier Lemoncraft. 
Jajko wycięłam ręcznie i wytłoczyłam folderem do embossingu, dodałam tekturkę gałązkę z kwiatkami i napis 
Alleluja z zestawu essy-floresy. Jak Wielkanoc to musiało obok jajka znaleźć się i piórko:).
Zastanawiam się czy także uważacie, że mniej znaczy więcej:).
Zapraszam do obejrzenia zdjęć. 








Kartkę zgłaszam na wyzwania:

1) Z jajem




Pozdrawiam cieplutko
Kasia

15 komentarzy:

  1. Kasiu ,piękna karteczka bardzo elegancka !
    Życzę słoneczka na zbliżającą się majówkę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię minimalizm na pracach, chociaż wcale nie tak łatwo go osiągnąć. Śliczna kartka Kasiu :)
    Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu ostatnio moje życie skłania się ku minimalizmowi i dlatego w tym roku karteczki wykonane przeze mnie też są takie:). A robi się je przyjemnie:). Pięknie dziękuję:).

      Usuń
  3. Kasiu, piękna i bardzo elegancka kartka, bardzo mi się podoba. Bardzo podoba mi się "mniej" w kartkach, choć sama tak nie umiem - mam tendencję do przeładowania elementami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu pięknie dziękuję, a z tym mniej w kartkach to różnie bywa. Często ma być prosto, a ciągle coś nie pasuje i wychodzi bogato:). Dlatego robiąc tego typu kartki ograniczam się do minimum i kartka sama się robi:).

      Usuń
  4. piękna kartka! Kasiu, bardzo dziękuję za życzenia i piękną karteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wyważona, podoba mi się!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca ;) powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Kwietniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń