Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 lutego 2019

Różne odcienie złota


Witam

Od dłuższego czasu chodziła za mną seria blejtramów mix mediowych i dzisiaj mam Wam do pokazania mój pierwszy, który na "świeżo" - wczoraj i dzisiaj zrobiłam. 
Podobrazie jest wielkości: 26 na 24 cm, które najpierw pomalowałam czarnym gesso. Następnie nakleiłam wszystko co mi w ręce wpadło, czyli: wąskie paski papieru, które potraktowałam nożyczkami, aby nie były zbyt płaskie, nakleiłam gazę, koronki, kawałki tektury falistej, listki wycięte z grubszej tektury, moje róże z foamiranu i małe kupione różyczki. Posypałam drobnymi kamyczkami i kaszką manną:). Następnie nałożyłam dwa razy czarne gesso, gdyż było sporo nieładnych prześwitów. Na końcu najfajniejsza rzecz - media: różowe złoto Delicate z Pentartu, pasty woskowe kameleon złoty i biała perła z SeeArtu, złoto perłowe farba wodna z 13arts i coś co pokochałam od razu Shiny Powder - perłowy pigment - antyczne złoto - jest cudowny, farba akrylowa Renesans - złoty antyczny. Nawet nie wiedziałam, że mam tyle odcieni złota:):):).

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).


Nakleiłam gwiazdeczki i akrylowe kropki.


Przez maskę nałożyłam pastę strukturalną, która po nałożeniu pasty woskowej - kameleonowa złota - przepięknie podkreśliła wypukłość wzoru.




Różyczki zrobiłam z żółtego foamiranu i po raz pierwszy nałożyłam grubą warstwę gesso (nie wiedziałam co z tego wyjdzie, ale nic kwiatom się nie stało). I po nałożeniu farby akrylowej Renesans - złoty antyczny - efekt końcowy mnie zaskoczył.




Na zdjęciu poniżej widać gałązkę - szypułki po winogronach - uważam, że tworzą świetny efekt.


Te cienkie igły przy kwiatach to suche igliwie z jodły.


Na zdjęciu poniżej tak wyglądała moja praca wczoraj przed magią:). Nigdy mi się to nie podoba, ale później zachwyca nieprzewidywalnością:).
Która wersja Wam się bardziej podoba i czy w ogóle???



Złocenia jest dość trudno uchwycić na zdjęciach, ale myślę, że się udało. Dodam tylko, że w realu te różne odcienie złota i złocenia prezentują się wyjątkowo i widać każde muśnięcie:).


Zgłaszam moją pracę na wyzwanie Art - Piaskownicy


oraz na wyzwanie I like challenges (chociaż jest bardzo mało bieli)



Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego tygodnia
Kasia

25 komentarzy:

  1. Ekstra!!!! Ja też lubię mediowanie - czarowanie, bo na poczatku wklejamy co nam sie nawinie, w różnych kolorach i strukturach, a potem ta magia wosków!!! Świetnie Ci to wyszło! Czekam na kolejne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko pięknie dziękuję:). Twoje mediowanie jest ekstra i często czekam na kolejne prace:). Tak, masz rację - magia wosków jest niesamowita:).

      Usuń
    2. Bardzo mi miło Kasiu:)

      Usuń
  2. w życiu bym nie pomyślała że to to samo -ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu tak to, to samo jest:). Zdjęcie niedzielne (przed magią) i zdjęcie poniedziałkowe (po magii):). Pięknie dziękuję:).

      Usuń
  3. Ależ się tam dzieje :) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiż piękny ten Twój blejtram! Brawo! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy i pozdrawiam cieplutko!🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, to prawdziwe arcydzieło.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu jest mi niezmiernie miło i bardzo Ci dziękuję:). Buziaki dla Ciebie:).

      Usuń
  6. Kasiu cudeńko :) Pozdrowionka gorące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu pięknie dziękuję i również gorąco pozdrawiam:).

      Usuń
  7. Супер! Особенно мне было интересно как и из чего вы сделали такое панно. Ответ я увидела :) Спасибо! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, fantastyczny efekt!Pozdrawiam cieplutko😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca, efekt końcowy zaskakujący! Faktycznie, mało bieli, jednak na przed - mediowej pracy jest :) Dziękujemy za udział w zabawie I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa, warstwowa praca, przyjemna w odbiorze. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges. DT

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny, to mało powiedziane! Nigdy bym się nie spodziewała, że z wersji początkowej wyjdzie coś takiego, jak wykute z żelaza czasem spatynowane złotem przyprószone.... Jak z wykopalisk starożytnej Troji...
    Jestem pod wrażeniem tej transformacji

    Dziękujemy za udział w naszej zabawie
    DT " I like challenges"

    OdpowiedzUsuń