Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 listopada 2018

Album męski eko


Witajcie

Dzisiaj przedstawię Wam mój debiut - pierwszy album, który zrobiłam na 30 urodziny Łukasza, ale po wcześniejszej imprezie urodzinowej z wklejonymi zdjęciami, ku pamięci:). Radość była przeogromna, gdyż wcale nie spodziewał się takiego drugiego prezentu w dniu faktycznych urodzin, gdyż pierwszy prezent składkowy otrzymał od wszystkich zaproszonych w dniu imprezy.
Mina Łukasza była bezcenna:).
A teraz wracając do tematu. Album zrobiłam z papierów kraftowych, eko i dodałam papier Magicznej Kartki z serii 3xK kreski oraz papier gazetowy:). Aby album nie był zbyt ciemny nałożyłam przez maskę białe gesso. Wykorzystałam jutę 
w taśmie i sznurek. Dodałam metalowe ozdoby i dodatki (listki, cyfry, serwetka z wykrojników i półperełki) oraz różne elementy z recyklingu - konkretnie z budzika.
W środku albumu umieściłam kartki pergaminu, aby zdjęcia się nie niszczyły, gdyż zdjęcia są po obu stronach (musiało znaleźć się ich 30 - tyle ile Łukasz skończył lat:). Album jest formatu 20 cm szer. na 15 cm wys., w którym fajnie prezentują się zdjęcia o rozmiarze 10 x 15 cm. Wygląda prościutko, nie ma żadnych zdobień i przez to się bardzo spodobał. Podziękowań Łukasza nie było końca:). Dla takich chwil warto robić takie rzeczy.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).














Album jest dosyć gruby, co widać na poniższym zdjęciu.




Tak prezentuje się okładka albumu:). Mam nadzieję, że album w moim wykonaniu Wam się spodobał:).


Pracę zgłaszam na wyzwanie Eko: w Zielonych Kotach


I jeszcze tak na koniec dla osób, które jeszcze nie robiły takiego albumu, a chciałyby tak jak ja spróbować bardzo polecam kurs Grety Art Studio, w którym wspaniale krok po kroku tłumaczy i pokazuje jak zrobić taką bazę albumową:). 

Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkim pięknego, choć dość zimnego jak prognozują tygodnia
Kasia


18 komentarzy:

  1. Świetny album Kasiu,te kolory pięknie pasują,wszystko ze sobą współgra :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały! I to jeszcze dla mężczyzny. A jak wiadomo prace typowo męskie nie należą do najprostszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoich ust Ewo takie uznanie to rarytas - piękne dzięki:).

      Usuń
  3. Wspaniały album Kasiu,moja kolorystyka.Dzięki za link do Grety ,bardzo prosty sposób na łączenie stron.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu dziękuję serdecznie i cieszę się, że link Ci się przydał:).

      Usuń
  4. Kasiu, album jest przepiękny i idealny dla mężczyzny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu w porównaniu z Twoimi cudami, to jest pikuś, ale od czegoś trzeba zacząć:). Pięknie dziękuję:).

      Usuń
  5. Śliczny :) trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dziękuję pięknie za uznanie, a za kciuki może później podziękuję, aby nie zapeszyć:).

      Usuń
  6. Kasiu rewelacyjny album, trzymam kciuki, Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu wielkie dziękuję i trzymaj kciuki dalej (hi, hi, hi). Buziaki i uściski dla Kornelki:).

      Usuń
  7. Bardzo bardzo mi się podoba. Lubię taki naturalny styl. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Kamilo:). Jest mi niezmiernie miło, że Ci się spodobał:).

      Usuń