Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 5 kwietnia 2018

Jeszcze wielkanocne klimaty i podziękowanie


Witam poświątecznie:).

Mam nadzieję, że Święta Wielkanocne minęły Wam w rodzinnej i miłej atmosferze:). 
Dziękuję bardzo za życzenia pod ostatnim postem:).

Pozostaję jeszcze w klimacie karteczek wielkanocnych:).
Miałam trzy jajka w kolorze niebieskim jak poniżej (jednej karteczki nie ma fotek - skleroza ponoć nie boli:), ale zapakowałam ją już do wysłania i zwyczajnie zapomniałam!). Nie bardzo wiedziałam jak je wykorzystać. Przyznam się bez bicia - nic mi nie pasowało do momentu jak otrzymałam zajączka od Agi-craft - wszystko ułożyło się samo:).  
Co sądzicie o takim umieszczeniu niebieskich jajek???
Czy też nieraz macie problemy z jakimś kolorem???
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).


Tło zrobiłam z cieniowanego uroczego papieru Magicznej Kartki z kolekcji Kwitnący Poranek:).






 I nie mogło zabraknąć eko kartki:). 
Urocza króliczka w brylach, zdobiąca skromną kartkę jest dziełem Agi-craft:). Uwierzcie mi Agi grafiki są obłędne i pięknie pokolorowane!!! AGA - DZIĘKUJĘ jeszcze raz:).




I jeszcze na koniec muszę się podzielić moją wielką radością z otrzymanych Zajączków - niespodzianek od:

AGI-craft :)


i GOSI - Black Cat:).


Dziewczyny bardzo, ale to bardzo serdecznie Wam dziękuję za wspaniałe przydasie:).

Dziękuję pięknie z całego serduszka za urocze karteczki z życzeniami wielkanocnymi:

ADZE-craft:).


BASI NIEZGODZIE:)


GOSI - Black Cat:)


i LUDCESz:)


 Drogie Dziewczyny sprawiłyście mi ogromną niespodziankę:). 
Duża buźka!!!
Wspaniale jest podziwiać Wasze prace w realu - dotknąć i oglądać:).

Pozdrawiam w końcu ciepłem wiosennym:)
Kasia

13 komentarzy:

  1. Kasiu karteczki z niebieskimi grafikami przesliczne, ta z krolikiem od Agi rownie sliczna, podziwiam kolorowanki Agi od dawna. Cudne karteczki do Ciebie trafily. Kasiu moje sloneczko jeszcze bez zabków ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Violu:). Także podziwiam już jakiś czas Agi kolorowe grafiki - są rewelacyjne:).

      Usuń
  2. So gorgeous!! I love the beautiful design and the colors!! All of the cards are fabulous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Kasiu, ze wycinanki sie przydały, karteczka z niebieskim jajem jest śliczna dzięki tej fantastycznej ramce z masy :) A malowanki niech się przydadzą na pewno stworzysz z nimi piękne prace :) Ja też dziękuje jeszcze raz za wygrane u Ciebie kwiatuszki :) pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga pięknie dziękuję i cieszy mnie bardzo, że przyczyniłaś się bezpośrednio do tych prac:). A reszta wspaniałości sukcesywnie będzie przeze mnie wykorzystywana:). Pięknej wiosny!

      Usuń
  4. Piękne kartki i prezenty! Na pewno świetnie je wykorzystasz, już wykorzystałaś, twoje kartki bardzo mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne klimaty! Cudowne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kartki i niespodzianki Kasiu, a Twoje niebieskie jaja fantastyczne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu - niespodzianki bardzo, ale to bardzo cieszą:). Pięknie Ci dziękuję:).

      Usuń
  7. Piękne kartki i prezenty! Na pewno świetnie je wykorzystasz, już wykorzystałaś, twoje kartki bardzo mi się podobają.:)

    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń