Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 marca 2018

Eko, pastelowo i kolorowo


Witam

Mam dzisiaj dla Was trzy wielkanocne kartki eko, pastelowo i kolorowo:).
Do ich stworzenia przyczyniły się wygrane: scrapki jajka i wianek z gałązek od Ludki, Kingi i od Goi serwetki:). 
Dziewczyny dziękuję bardzo:). 
Praktycznie nie mam wielkanocnych wykrojników i takie dodatki teraz bardzo mi się przydały.
Karteczki są stosunkowo płaskie, ale trochę podniesione, aby bez problemu można było je włożyć do koperty:).
Zapraszam do galerii zdjęć:).














Serwetka poniżej to cudowny wykrojnik Creative Expressions - Julia - mój najnowszy skarb - tnie jak żyleta:).
Wykorzystałam przepiękne papiery i dodatki do wycinania z Magicznej Kartki z kolekcji Kwitnący Poranek:).






Pozdrawiam cieplutko i życzę pięknej niedzieli
Kasia

19 komentarzy:

  1. Kasiu, wspaniałe kartki! A ta w stylu eco skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo pięknie dziękuję za uznanie:). Praktycznie kartek w stylu eko jeszcze nie robiłam i tym bardziej jest mi miło, że skradła Twoje serce:).

      Usuń
  2. Kasiu, podziwiam te kartki, każda z nich jest piękna.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze karteczki. Na żywo jeszcze piękniejsze. Wspominam piękną kartkę od Ciebie na święta Bożego Narodzenia. Cudo. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko pięknie dziękuję za uznanie i cieszę się, że kartkę jeszcze wspominasz:):):). Duża buźka:).

      Usuń
  4. Wspaniałę prace :) Ja podobnie jak Ewa zachwycam się najbardziej ta pierwszą :) miłej niedzieli Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga wielkie dzięki:). Widzę, że uznanie Ewy nie jest odosobnione - to cieszy:).

      Usuń
  5. Kasiu, śliczności prawdziwe. Widzę, że powstał cały przemysł, kolekcje związane z tworzeniem kartek.
    Serdeczności moc przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu ślicznie dziękuję. Tak rozkręciłam się z kartkami wielkanocnymi:). Również przesyłam moc serdeczności:).

      Usuń
  6. Kasiu, wspaniałe kartki poczyniłaś! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu pięknie dziękuję i pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  7. Przepiękne prace :) Ta pierwsza to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asterku wielkie dzięki i czytam, że znowu pierwsza górą:)

      Usuń
  8. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne, rzeczywiście ta eco naj... :)

    OdpowiedzUsuń