Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 stycznia 2018

Gratulacje na różowo!


Witajcie

Z racji, że dzisiaj przypadł 26 Finał WOŚP, który od początku pierwszego finału wspieram i jestem pełna podziwu i uznania dla fenomenu Jurka Owsiaka i Jego Fundacji, dlatego mam dla Was dzisiaj cukierkowo-różowy komplecik gratulacyjny dla szczęśliwych i dumnych Dziadków Zosi i Piotra maleńkiej Alicji:).
Obecny finał jest poświęcony pozyskiwaniu wsparcia dla podstawowych oddziałów neonatologicznych - wyrównania szans w leczeniu noworodków - Alicja urodziła się zdrowa, ale niestety nie wszystkie dzieci mają to szczęście, dlatego cieszy mnie, że serca ludzi są tak wielkie i tak chętnie pomagają:).
Do stworzenia kartki wykorzystałam papier ScrapBerry's z pięknej, delikatnej kolekcji Mother's Treasure - ostatnio kupionej w Scrapcafe z powodu zawieszenia działalności sklepu z 25% rabatem, kto chce to może jeszcze coś uda się zdobyć w bardzo atrakcyjnych cenach:).
Dodałam moje nowe piękne ozdoby z masy plastycznej z foremek, różyczki z papieru, drobne listki z Tattered Lace, perełki, sznureczki:).
Chciałam, aby kartka była delikatna i różowa (ja i różowy - nigdy wcześniej nie było mi po drodze z tym kolorem:)), ale muszę przyznać, że w połączeniu z białym urzekła mnie, a Was???
Zapraszam do obejrzenia i dziękuję pięknie za wszystkie życzenia i Wasze dobre słowa:).








Teraz dopiero widzę, że niektóre zdjęcia są z rozbielonymi gessem różyczkami, a inne nie. Jednak dziadkowie otrzymali komplet tak jak jest na zdjęciu poniżej:).




I na końcu gotowa kartka w kopercie do przekazania - mina i radość z otrzymanych w tej formie gratulacji Dziadków była bezcenna:):):). Jak ja lubię takie momenty!!!



Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego i udanego tygodnia
Kasia

24 komentarze:

  1. Kasiu, uroczą karteczkę stworzyłaś!
    Jest mega dziewczęca.
    Miłego tygodnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka dla małej księżniczki,ja różu też nie za bardzo,ale kartki i kwiatki w tym kolorze są ok 🙂
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko dziękuję bardzo i witaj w klubie z różem nie zawsze po drodze:).

      Usuń
  3. Ja kocham różowy, więc dla mnie pierwsza klasa. Cudnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi i cieszę się, że istnieją miłośniczki różu:).

      Usuń
  4. Mina dziadków bezcenna :) Cudowny jest ten komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet, a różowy kolor? W końcu każda z nas do niego dorasta, prawda?
    Pozdrawiam cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu pięknie dziękuje i chyba masz rację, że w końcu każda z nas do różu dorasta:).

      Usuń
  6. Subtelny i cudnie wykonany zestaw .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za różowym ale ten komplecik bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dziękuję bardzo, a co do różu albo się go kocha, albo nie koniecznie:).

      Usuń
  8. Kasiu, przepiękny i słodki komplecik zrobiłaś! a WOŚP popieramy z mężem i dziećmi całym sercem, ponieważ nasz najmłodszy syn korzystał w szpitalu ze sprzętu zakupionego przez fundację Jurka Owsiaka!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu pięknie dziękuję:). Najlepiej byłoby by, aby nikt nigdy nie musiał korzystać z leczenia i ze sprzętów zakupionych przez WOŚP, ale cieszę się, że Ty i Twoja Rodzina jesteście całym sercem z Orkiestrą Jurka Owsiaka:).

      Usuń
  9. Cudny komplecik Kasiu stworzyłaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny komplet :) Aniołek jest cudny :) Osobiście nie przepadam za różowym ale robię dużo różowych prac bo ładnie wygląda na kartkach :) Lubię też połączenie róż+ szary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asterku dziękuję za miłe słowa i także podoba mi się połączenie różu z szarym, jak i kremowy z różem:).

      Usuń