Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 października 2017

Dzieje się

Witam serdecznie w pochmurne i sobotnie popołudnie

Z bloga  Skarbnicy Pomysłów dowiedziałam się, że dzisiaj jest uwaga, uwaga - Światowy Dzień Robienia Kartek i z tej okazji ruszyło BARDZO EKSPRESOWE wyzwanie - bo tylko dzisiaj i jutro, pod wdzięcznym tytułem ULUBIONE:). 
Super sprawa!!!
Moje prace często zawierają ostatnio ulubione przeze mnie papiery do scrapbookingu, najrozmaitsze wykrojniki, w których ciągle jestem zakochana, kwiaty papierowe i z foamiranu wykonane samodzielnie. 
Jest mnóstwo "leśnych i ogrodowych, a także kuchennych" moich ulubionych przydasi, które dodaję w zależności od pomysłu:).  Można by tak wymieniać w nieskończoność!!! Nie mam swojego stylu - bardzo lubię kartki "na bogato", pastelowe, minimalistyczne, ze złotem i srebrem w zależności od ilości czasu i możliwości:).
W związku z powyższym moja dzisiejsza interpretacja tematu prezentuje się następująco:). 
Do stworzenia kartki wykorzystałam prześliczny, bardzo delikatny border JOY! Craft - 6002, makaron, egzotyczny susz, bordowe perełki na żyłce, różę z foamiranu trochę pogessowaną - dla ożywienia koloru, listki Rosy Owl 5 z zielonego, skręconego na ciepło foamiranu, satynową wstążeczkę szer. 0,6 cm. Całość uzupełniły eleganckie napisy z pięknej kolekcji papierów AltairArt Ever and always  Pasek z napisami i tagami.
Zapraszam do galerii zdjęć:).

















Kartkę zgłaszam na wyzwanie ekspresowe:



Pozdrawiam cieplutko i życzę pięknej niedzieli
Kasia

41 komentarzy:

  1. Kasiu, pieknie , na bogato, kwiat ubiera całą kartke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu za uznanie i pozdrawiam Cię serdecznie:).

      Usuń
  3. Prześliczna kartka :) Cudowne kwiaty i piękna kompozycja :)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie i zainspirowanie w ekspresowym wyzwaniu:). Pozdrawiam całe DT Skarbnicy Pomysłów:).

      Usuń
    2. Dziękuję w imieniu DT :)

      Usuń
    3. Również dziękuję i pozdrawiam:).

      Usuń
  4. Przepiękna kartka! Dziękuję w imieniu DT Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za uznanie i pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bożeno dziękuję i miło, że się spodobała:0. Pozdrawiam w słoneczną niedzielę:)

      Usuń
  6. Podobają mi się kartki i delikatne i takie jak Twoja na bogato, podziwiam nieustająco.
    Serdeczności przesyłam.:)0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu mam to samo i kartki delikatne i na bogato też mi się podobają:). Pięknie Ci dziękuję za uznanie i dopingowanie do dalszego działania:). Również przesyłam Ci serdeczności:).

      Usuń
  7. Doroto dziękuję Ci za tak miły komentarz i uznanie:). Nie wiem dlaczego, ale bardzo lubię kartki z jednym kwiatem, może dlatego, że właśnie on przyciąga najbardziej uwagę:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka:) Bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludko dziękuję bardzo i również się za Tobą stęskniłam:). Przesyłam uściski:).

      Usuń
  9. Przepiękna i bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asterku bardzo dziękuję i pozdrawiam jesiennie:). Oby słoneczko jeszcze nas rozpieszczało i "dało" nam piękną, polską, złotą jesień:).

      Usuń
  10. Piękna a kwiat świetnie dopełnia całość. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu dziękuje serdecznie i miło mi, że kwiat tak bardzo się spodobał:). Pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  11. Kasiu, piękna kartka! sprawi pewnie komuś ogromną radość:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję za uznanie:). Kartka faktycznie sprawiła ogromną radość mojej kochanej kuzynce, aż było słychać wzruszenie w jej głosie, gdy mi dziękowała telefonicznie:). Właśnie dla takich chwil warto robić, to co się robi i kocha:). Pozdrawiam i ściskam serdecznie:).

      Usuń
  12. Kasiu - piękne kolorystyczne połączenie i wielkie brawa za wyraźny akcent w postaci kwiatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za uznanie i pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  13. No patrzcie, nawet nie wiedziałam że jest taki dzień i to jeszcze przypada w moje urodziny. teraz to już na pewno zapamiętam :) A karteczka jest piękna, cudna kompozycja i kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda??? Też nie wiedziałam. Człowiek całe życie dowiaduje się nowych rzeczy i zdobywa nowe doświadczenia:). Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin:). Piękne dzięki za uznanie i pozdrowionka:).

      Usuń
  14. Super karteczka! I piękna ta różyczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu bardzo dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  15. Piękna,gustowna i pomysłowa praca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, this is so stunning!! The layers are amazing!! I love the gorgeous flower!! What a beautiful card!! I love it!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Violu piękne dzięki i pozdrawiam życząc pięknego tygodnia:).

      Usuń