Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 24 sierpnia 2017

Ślubny komplet w eko, bordo i kremie


Witajcie 

Dzisiejsza kartka z pudełkiem jest trochę większa niż standardowe komplety:). 
W nawiązaniu do kolorów przewodnich ślubu i wesela jest w eko, bordo i kremowym. Zrobiłam ją dla Ani i Łukasza i wiem, że bardzo im się spodobała. Praktycznie do jej stworzenia wykorzystałam elementy wygrane od Ludki, łącznie z kwiatkami przez nią wykonane:) oraz dodałam serduszka, które otrzymałam od Gosi:). Dziewczyny bardzo WAM dziękuję :). Dzięki Wam powstała taka właśnie elegancka pamiątka. Dodałam trochę gazy, piórek. Kwiatki lekko "ozłociłam" pastą.
Zapraszam do obejrzenia poniższych zdjęć:)















Dziękuję za uwagę i lecę na inauguracyjny mecz:).
Wszystkim miłośnikom siatkówki życzę wielu emocji i pozytywnych wrażeń podczas Mistrzostw Europy :).

Pozdrawiam gorąco Kasia

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ulu dziękuję za uznanie i pozdrawiam niedzielnie:).

      Usuń
  2. Piękna kartka!
    Śliczna, kwiatowa kompozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dziękuję bardzo i pozdrawiam jeszcze wakacyjnie:).

      Usuń
  3. piękną pamiątkę zrobiłaś Kasiu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję za uznanie i pozdrawiam niedzielnie:).

      Usuń
  4. Nie dziwię się że się spodobała jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko bardzo dziękuję za tak miłe słowa uznania:). Pozdrawiam niedzielnie i wakacyjnie:).

      Usuń
  5. Piękna kartka :) Pozdrawiam i uściski przesyłam :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie cuda muszą się podobać każdemu. Wspaniała kartka, ale Ty Kasiu zawsze cuda tworzysz więc nic odkrywczego nie napisałam. Piękny prezent i pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Emila za tak sympatyczne słowa i pozdrawiam Cię gorąco:).

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i pozdrawiam jeszcze wakacyjnie:).

      Usuń
  8. Ładny komplet, użyłaś przyjemnych, ciepłych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Moniko za uznanie i pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Bożeno dziękuję za uznanie i pozdrawiam ciepło:).

      Usuń
  10. KAsiu ogromnie się cieszę,że przesłane drobiazgi Ci się przydają i wyczarowujesz z nimi piękne prace :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ludko, ja również jeszcze ciągle się cieszę z wygranych i staram się, abyś Ty i inne Dziewczyny były zadowolone, że stopniowo używam cudownych przydasi:). W dużej mierze dzięki WAM mogę czarować!!! Jeszcze raz pięknie dziękuję:). Myślę, że nie żałujecie, iż to na mnie trafiło??? Pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń