Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 czerwca 2017

Podziękowanie dla Ludki


Witam serdecznie

Dzisiaj pragnę podzielić się z Wami moją radością jaką sprawiła mi Ludka przesyłką z wygranego CANDY na przywołanie wiosny:). Jestem zachwycona, tym bardziej, że otrzymane od Ludki wszystkie piękności - uwierzcie mi na słowo - kompletnie nic z tych rzeczy nie było dotychczas w moim posiadaniu:). Nie szło zrobić jednego zdjęcia, tyle tego jest:). Zobaczcie sami i co o tym myślicie?

Piękne papiery i bordiury:).


Nieuk ze mnie - jak widzicie poniżej są już małe braki  na arkuszu - nie jest to jednak wybrakowany arkusz elementów 3 D - wykorzystałam już co nieco, ale w moim wydaniu to nie jest efekt 3 D, bo nie wiedziałam co z czym się je. Dopiero gdy weszłam na stronę hobbystudio to olśniło mnie, ale kartka już wybyła:). Człowiek uczy się całe życie:).


Piękne kwiatki zrobione przez Ludkę i wycinanki, listki, sznureczki, pręciki. Niezmiernie ucieszyły mnie jajeczka (chociaż nie jest to czas Wielkanocy, ale na przyszły rok jak znalazł:). Kto obserwuje mojego bloga to wie, że wszystkie jajka musiałam robić własnoręcznie, a tu taka niespodzianka.


Śliczności Tattered Lace, którymi niezmiernie jestem zachwycona i wycinanki, których nie znam:).


I jeszcze piękne bordery, rameczki - jak Wam się podobają??? Wiem, wiem wiele z Was może powiedzieć, że to wszystko już znacie, albo nawet posiadacie w swoich zbiorach, ale dla mnie to sama radość i nieustający zachwyt. Mam taką cichą nadzieję, że z tymi cudami powstaną wyjątkowe prace:).


Bloczek  z 16 przepięknymi papierami z kolekcji Butterfly Lullaby rozmiar 15 x 15 cm i złote perełki.


Pozwoliłam sobie przybliżyć Wam pięć. Niebywale delikatne z motywami motyli, bardzo subtelne.
Czyż nie są wspaniałe???










Coś dla przyjemności, co łasuchy lubią najbardziej:).
Piękna kartka ze znakiem rozpoznawczym Ludki - kropelkami rosy:) - mogę ją podziwiać w realu i to robię:).


Jeszcze jedno zbliżenie:).


Ludko i na koniec bukiecik z moich ogrodowych kwiatków dla Ciebie i serdecznie dziękuję za wszystkie śliczności:).


Pozdrawiam Was ciepło i dziękuję za wszystkie pozostawione słowa:).
Kasia


6 komentarzy:

  1. Ojej, dziekuję serdecznie za sliczny bukiecik:) Piwonie aż tu czuję, a irysy prezentują się bardzo okazale:) Uwielbiam:*
    Cieszę się,że udało mi się sprawić Ci radość:) Papiery z kolekcji Sary Davis ze sklepu Hobby Studio już prawie całkowicie pocięłam;) Miałam takie same:)
    Czekam na piękne prace z dodatkiem tych elementów:)
    Pozdrawia serdecznie i ogromnie dziękuję za wszystkie ciepłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że udało się trafić z kwiatkami:). Sukcesywnie będę dobierała elementy i papiery do moich projektów:). Ludko również dziękuję za WSZYSTKO!!! Pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  2. Gratuluję Kasiu. Przepiękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Emila:) i pozdrawiam słonecznie:).

      Usuń
  3. gratuluję Kasiu pięknej wygranej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję za gratulacje i pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń