Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 listopada 2016

Nostalgicznie


Witam

Wszyscy gonią za zbliżającymi się świętami (jak dla mnie wciąż jeszcze za szybko), a ja zatrzymałam się przy dacie 
1 i 2 listopada. Od pewnego czasu ten okres wpływa na mnie bardzo nostalgicznie. Jest do dla mnie czas zadumy nad życiem i śmiercią, przemijaniem, zastanawianiem się po co i dokąd tak każdy goni. 

Dzisiaj chciałam pokazać moje kompozycje, które wykonałam na groby moich bliskich, którzy już odeszli. Oczywiście do wiązanek były wykonane bukiety w takiej samej kolorystyce, ale nie zdążyłam zrobić fotek.

Pierwszy stroik jest wykonany na bazie pokręconych gałązek z orzecha. Zielenina ułożona na oasisie lub jak kto woli zielonej gąbce florystycznej z mojego ogródka. Kwiaty materiałowe w kolorze wrzosu i piękne kwiaty sola wykonane ze skrobi ziemniaczanej. Oczywiście musiałam je zabezpieczyć przed warunkami deszczowymi lakierem.



Ta kompozycja jest z dodatkami leśnych szyszek, lotosu i palmy oraz gałązki orzecha. Wkoło powbijałam jukkę.


 Trzecia kompozycja - przedłużone serce została wykonana na bazie uplecionego szkieletu z gałązek wiciokrzewu (jest bardzo podatny na formowanie i skręcanie). Następnie po kilka gałązek obwiązywałam uformowane serce, co jakiś czas wplatając mahonię i kwiaty storczyka, również szyszki i susz egzotyczny (niestety słabo widoczne na zdjęciach) i skręcone gałązki orzecha.



Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczoru.

Dziękuję za odwiedziny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz