Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 3 października 2016

W barwach jesieni

Witam

Wczorajszy spacer ukazał mi piękne jesienne barwy. Pogoda była prześliczna jak na 2 października bieżącego roku. Chciałam się podzielić tymi soczystymi energetycznymi barwami.
Wiele osób nie lubi jesieni, ale czy te barwy nie napawają optymizmem?:)

Przebarwiający się na czerwono i bordowo winobluszcz.


Morwa biała, która przebarwia się na piękny żółty kolor (kiedyś była pożywieniem dla jedwabników morwowych, obecnie nie wiem czy jeszcze ktoś latem hoduje jedwabniki). Temat mi bliski, bo w ubiegłym wieku:) pisałam pracę dyplomową
 i hodowałam przez jeden sezon jedwabniki - świetne doświadczenie życiowe.


A jak się podobają pomarańczowe owoce ognika szkarłatnego? Mi bardzo.


I jeszcze jedno zdjęcie z winobluszczem.


Pozdrawiam po całym dniu opadów i w deszczową noc.

2 komentarze:

  1. Prawie Bieszczady lecz prawie robi wielką różnicę jednakże miłe wspomnienia wracają

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie Bieszczady lecz prawie robi wielką różnicę jednakże miłe wspomnienia wracają

    OdpowiedzUsuń