Łączna liczba wyświetleń

sobota, 20 października 2018

Wyniki potrójnych urodzin


Witam gorąco

Miałam pojawić się wcześniej, ale nie dało rady:(. 
Jednak jak mówią - nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło:).  Poniżej wyjaśnię dlaczego.
Dzisiaj króciutko za chwilę podam wyniki, na które z pewnością już nie możecie się doczekać.
Jednak pozwólcie, że najpierw podziękuję w imieniu swoim i moich dzieci za tak piękne życzenia i przemiłe słowa. 
Maluchy Emma i Ignaś jeszcze nie potrafią same podziękować, ale w ich imieniu również piękne dziękuję:).
 Dziękuję Wam za udział w zabawie, jednak jak wiecie nie możecie wygrać wszystkie:(.
A teraz przechodzę do sedna:).
Otóż, że było to potrójne urodzinowe candy i w sumie podałyście trzy wybory: 1) scrapki, 2) kwiatki oraz 3) niespodziankę, dlatego postanowiłam, że wygrają aż trzy osoby!!!
I tak:
jako jedyna podała nagrodę scrapki ELŻUSIA w związku z powyższym nagroda powędruje do Niej:).


4 dziewczyny wyraziły chęć otrzymania kwiatków i szczęście uśmiechnęło się do wylosowanej przez mojego Męża - uwaga - MAŁGOSI X.


I na niespodziankę zgłosiło się najwięcej osób, bo 9. Szczęśliwa ręka mojego Męża wylosowała BOŻENĘ G.

I na koniec fotka z trzema wygranymi Dziewczynami:).


Elżusiu, Małgosiu i Bożeno serdecznie Wam gratuluję i proszę o dane do wysyłki na mojego e-maila d.pfeiffer@wp.pl

Za jakiś czas zapraszam ponownie, może to właśnie wtedy będzie wygrana.

Pozdrawiam serdecznie życząc Wam pięknej niedzieli
Kasia

12 komentarzy:

  1. Kasiu dziękuję za zabawę, a Wam dziewczyny gratuluję i zazdraszczam :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurra !Szczęście się do mnie uśmiechnęło na Twoim blogu Kasiu,pierwszy raz wygrałam candy !
    Dzięki za zabawę !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Dziewczyn i dziękuję za zabawę:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn! Dziękuję Kasiu za zabawę! miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jupii ale się ciesze i już pisze maila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasieńko, podziękuj Mężowi za wylosowanie mnie. Ale ze mnie szczęściara!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej wszystkim dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za dobra zabawę i gratuluję wygranym 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń