Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 października 2018

Jutro Wszystkich Świętych


Witajcie

Dzisiejszy post będzie trochę inny - jak w tytule - jutro Wszystkich Świętych - jest to dla mnie czas zadumy, przemyśleń nad przemijającym czasem, wspomnieniem osób bliskich i kochanych, których już z nami nie ma.

Chcę Wam dzisiaj pokazać moje kompozycje, jakie zrobiłam w tym roku na groby najbliższych. 

Miały być minimalistyczne, a jakie wyszły oceńcie sami.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.


Biały sznurek - lina taki "poszarpany", to dzieło mojego kota - muszę przyznać, że bardzo mi się podoba - zdjęcia tego tak nie oddają, ale na żywo wygląda rewelacyjnie.






Pozdrawiam serdecznie i życzę spokoju oraz szczęśliwych wyjazdów i powrotów na groby najbliższych w ten przedłużony weekend 
Kasia

19 komentarzy:

  1. Kasiu, przepiękne kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Kasiu niejedna kwiaciarnia mogłaby się od Ciebie uczyć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko nie spodziewałam się takiego uznania!!! Bardzo Ci dziękuję:).

      Usuń
  3. Przepiękne!!!! Bardzo mi się podbają:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino przepięknie dziękuję:) i również ślę pozdrowienia:).

      Usuń
  4. Kasiu, Twoje wiązanki nie są
    minimalistyczne, są artystyczne, bardzo mi się podobają z tymi dodatkami.
    Pozdrawiam cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu bardzo serdecznie Ci dziękuję za tak miłe słowa:). Uściski przesyłam:).

      Usuń
  5. Kasiu, jestem zachwycona Twoimi artystycznymi kompozycjami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu pięknie dziękuję za Twój zachwyt i za uznanie moich kompozycji artystycznymi:).

      Usuń
  6. wspaniale sobie poradziłaś

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kompozycje Kasiu, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są , zdolniacha z Ciebie :) ja własnie wróxciłam , ależ korki wszędzie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga cudnie dziękuję:). Dobrze, że bezpiecznie wróciłaś:), a korki to już są chyba wszędzie:(.

      Usuń