Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 października 2018

Bierzmowanie Piotra


Witajcie jeszcze niedzielnie

Dzisiaj pokażę Wam pamiątkę jaką zrobiłam na bierzmowanie chrześniaka mojego męża - Piotra. Do niedawna był Piotrusiem, a teraz dziewczyny się za nim oglądają:). Jak ten czas szybko płynie:). Pamiątka jest formatu DL. Wykorzystałam wyjątkowe i piękne papiery ScrapBerry's - Summer Joy z kolekcji Silence. Wydawał mi się odpowiedni na taką uroczystość i dla chłopca:). 
A co Wy sądzicie o takiej kolorystyce??? 
Właściwie nie wiem jakiej kolorystyki używać na takie uroczystości jak bierzmowanie. 
Krzyż wycięty wykrojnikiem MD i dodałam jednego z z dwóch połączonych serduszkiem gołębi z MD. Podoba mi się takie połączenie, jest bardzo wymowne. Kompozycję dopełniają różne listki i kwiatki, które zrobiłam z irańskiego foamiranu oczywiście pocieniowanego pastelami olejnymi. Nie mogło zabraknąć sznurka i gazy:). 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).














Tak prezentuje się pudełko, które po raz pierwszy zamyka się na maleńkie magnesy średnicy 6 mm. Bardzo mi się spodobało takie zamknięcie. Magnesiki dobrze trzymają przez dwie warstwy papieru o gramaturze 250.


 Na koniec jeszcze fotka kompletu.



Pozdrawiam cieplutko i życzę Wszystkim tu zaglądającym i komentującym pięknej pogody oraz udanego tygodnia 
Kasia

14 komentarzy:

  1. Piękna kartka i cudne pudełko do kompletu! Bardzo podoba mi się kolorystyka tej pracy :) I oczywiście kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny komplet Kasiu, świetny pomysł z tymi magnesikami, a kolorystyka jak najbardziej pasuje :) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu pięknie dziękuję. Tak, magnesiki są super i to jak napisała poniżej Aga ten delikatny klik:). Częściej będę stosowała to rozwiązanie, bo bardzo mi się spodobało:). Buziaki dla Kornelki:).

      Usuń
  3. Śliczny komplkecik bardzo elegancki :) Magnesów używam od ponad dwóch lat :) uwielbiam ten klik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga piękne dzięki. Sporo czasu już ich używasz i nie dziwię się, że uwielbiasz ten klik - też mi się spodobał, tylko mój jest delikatny - może to wielkość magnesów o tym "decyduje":).

      Usuń
  4. śliczna,będzie wspaniałą pamiątką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu dziękuję za uznanie. Już bierzmowanie Piotra się odbyło i było bardzo uroczyste:).

      Usuń
  5. Kasiu, przepiękny komplet na tak ważną uroczystość. Myślę, że idealnie dobrałaś kolorystykę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu jest mi niezmiernie miło, że tak uważasz i dziękuję serdecznie:).

      Usuń