Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 stycznia 2018

I dla Niego


Witam 

Poprzednio był czekoladownik dla Lidki, a teraz chcę Wam zaprezentować w wersji męskiej dla Niego, czyli dla Rafała. Użyłam papieru z tej samej kolekcji La Lavande z UHK Gallery tylko w cegiełkę, dodałam pogessowanego taga i kwiatka 
w kolorze eko od Ludki i napis od Kingi:). Przy okazji jeszcze raz Wam Dziewczyny dziękuję za wygrane:). Ozdobną ramkę ze sklejki  zembossowałam pudrem na biało. Wykorzystałam ozdobną zasuszoną trawkę i suche gałązki łosich rogów (siedział dwa lata w ziemi i nie chciał zapuścić korzeni!!!), które świetnie wyglądają pobielone:).
W środku ramki umieściłam kwiatki - ozdoby z masy plastycznej:).
Jak sądzicie, czy taka kolorystyka jest dość męska???
Zapraszam do obejrzenia:).














 Na końcu jeszcze dwa czekoladowniki razem w wersji dla Niej i dla Niego:).


Czy ten czas też Wam tak szybko płynie??? 
Dopiero styczeń się zaczął, a już pierwszy miesiąc tego roku mamy na boku!!!

Pozdrawiam serdecznie
Kasia

20 komentarzy:

  1. Świetny jest ten czekoladownik "dla niego".

    OdpowiedzUsuń
  2. It's so gorgeous!! I love the texture and the details you added!! The colors are perfect for a male card!! Love it!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, rewelacja! Wspaniale ozdobiłaś ten czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne Ci te czekoladowniki wychodzą :) przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dziękuję bardzo za uznanie, to moje początki:).

      Usuń
  5. bardzo fajny, przyjemnie wyglądają te stonowane kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie i cieszę się, że kolorystyka pasuje:).

      Usuń
  6. Jestem zauroczona tym czekoladownikiem cudownie wygląda.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię poznać:). Bardzo dziękuję Małgorzato i również pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  7. Rewelacja :) Świetne kolory i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Basiu jest mi niezmiernie miło i bardzo dziękuję:).

      Usuń