Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 stycznia 2018

Dla Niej


Witam niedzielnie

Z racji, że Lidka i Rafał urodzili się dzień po dniu, to dzisiaj mam czekoladownik dla Niej. Jest trochę większy niż na małe 100 g czekolady:).
Do ozdobienia wykorzystałam przepiękne, bardzo delikatne papiery i napisy z UHK Gallery z kolekcji La Lavande. 
Duży kwiat materiałowy, małe kremowe różyczki i listki lekko podbarwiłam pastelami olejnymi. Dodałam metalową sowę i motylka:) oraz białą wstążkę szyfonową. Całość przykleiłam na prześlicznej, owalnej serwetce Tattered Lace - Pearl Pin Dot Oval. Na takiej samej w środku umieściłam wypisane życzenia:).
I co sądzicie o moim pierwszym czekoladowniku???
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).








Napisy są proste, ale uważam, że prezentują się elegancko:).




Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego oraz ciepłego tygodnia:), a dla wszystkich feriowiczów udanego wypoczynku:)
Kasia

16 komentarzy:

  1. This is so gorgeous!! I love the design!! The flowers are so beautiful!! What a stunning card!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniłe ubranko na czekoladkę :) U nas ferie dopiero za 2 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dziękuję bardzo, u nas ferie dzieciaki również mają za dwa tygodnie:).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Basiu cieszę się, że Ci się spodobał i dziękuję:).

      Usuń
  4. Kasiu cudnie ozdobiony czekoladownik, a ta sówka to wisienka na torcie, również lubię takie elementy dodawać na kartkach itp :) Pozdrowionka gorące posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu piękne dzięki i również gorąco pozdrawiam:).

      Usuń
  5. Śliczności. Czy czekoladownik służy do przechowywania czekolady? O matko, jaka niedzisiejsza jestem:)))
    Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu ślicznie dziękuję, a z tego co wiem to raczej czekoladownik nie służy do przechowywania czekolady, ale do podarowania komuś, kto jest miłośnikiem słodkości np. jako dodatek do prezentu:). Również przesyłam serdeczności:).

      Usuń