Łączna liczba wyświetleń

środa, 7 lutego 2018

Białe, zimowe pudełko

Witam serdecznie, znowu nocą:)

Z racji, że zima jeszcze nie chce odpuścić, mam dla Was dzisiaj białe, ośnieżone i ozłocone pudełko prezentowe, jakie zrobiłam na minione już święta Bożego Narodzenia:). Tak mnie dzisiaj naszło.
Linia męska otrzymała prezenty w czarnych opakowaniach, a żeńska w białych z koronkami i uroczymi aniołkami:).
Poinsecje z własnej manufaktury, środeczki to pomponiki, rozbielone szyszeczki olchy i łosich rogów, obsypane brokatem, aniołki i rameczka z masy plastycznej, cudowna delikatna koronka, sznurek, wycinanki z wykrojnika gałązki, złote gwiazdki:).
Zapraszam do obejrzenia.
I jak Wam się podoba???


Jeszcze kilka zbliżeń na szczegóły:).






 Czyż ta koroneczka nie jest śliczna???






Do wykorzystania koronek i delikatnych siateczek - przy pakowaniu prezentów dla moich najbliższych zainspirowała mnie Gosia - Black Cat, która zrobiła mi zobaczcie sami, jaki wspaniały prezent gwiazdkowy:). Gosieńko jeszcze raz bardzo, bardzo serdecznie dziękuję z całego serduszka:). Sama radość dla mnie była przy pakowaniu prezentów z takimi cudami, 
a miny obdarowanych były bezcenne:).


 Życzę Wszystkim odwiedzającym smacznego Tłustego Czwartku oraz wyśmienitych pączków!!! 
Czy jest ktoś, kto ich nie lubi? Ja uwielbiam - mniam, mniam:). Jutro sobie pozwolę, a Wy???
Pozdrawiam Was cieplutko 
Kasia


8 komentarzy:

  1. This is so gorgeous!! The flowers and details are beautiful!! The touches of gold are fabulous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak cudnie z tymi aniołkami wyglada :) Koroneczki dodają lekkości, wspaniale zapakowałas prezent :) Karteczka śliczna a na pączki właśnie się szykuję bo mąż pojechał do cukierni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga bardzo dziękuję:). Mam nadzieję, że pączki były smaczne:). Moje wyszły cytuję za najbliższymi: "rewelacyjne" - dla takich słów warto było je zrobić:).

      Usuń
  3. cudnie i bardzo klimatyczne opakowanie na prezent!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne pudełko, takie delikatne, a aniołki dodają uroku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu pięknie dziękuję:). Tak aniołki są urocze i wyglądają świetnie:). Również cieplutko Cię pozdrawiam:).

      Usuń