Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 lutego 2019

Zaproszenia


Witam jeszcze niedzielnie

Zastanawiałam się nad wzorem zaproszeń na chrzest naszego rozkosznego Ignasia i Ania wybrała ten wzór. I jak to ze mną bywa często robię sobie pod górkę. Na próbnym zaproszeniu było ok. 50 luźno ułożonych listków - więc myślę - będzie spoko, a na zaproszeniach wyszło ok. 100 listków na wianuszek i pracy było więcej. Jednak czego się nie robi dla ukochanych dzieci i jeszcze bardziej cudownych wnuków.
Zaproszenia są bardzo skromne. Zrobiłam je na bazie z papieru eko. Niestety nie mogłam znaleźć odpowiedniego odcienia niebieskiego papieru na listki i wpadłam na pomysł, że sama zrobię. Wykorzystałam do tego jak zawsze niezawodną akrylową farbkę z PentArtu w kolorze niebieskiego srebra, która poprzez drobinki miki pięknie się błyszczy, a właściwie mieni w zależności od padającego światła. Po wycięciu każdy listek troszeczkę podniosłam do góry, aby nie było zbyt płasko:). Okrągły napis w środku również podwyższyłam, gdyż uważam, że jest najważniejszy w zaproszeniu.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).








I na koniec chcę się podzielić z Wami moją wielką radością:). Jeden z dwóch wianków przyniósł mi zwycięstwo i wygrałam po raz pierwszy bon zakupowy o wartości 40 zł w wyzwaniu Świat Pasji


Na zdjęciu poniżej jest moja nagroda, czyli przepiękne papiery dwóch małych kolekcji Crafto'clock, akrylowe kropelki rosy i jeden spory kaboszon:). 


Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam wiosennego tygodnia
Kasia



24 komentarze:

  1. Kasiu ale sie napracowalaś, ale bylo warto, cudowne zaproszenia, piekniejszyvh nie moxna sobie wymarzyć. Pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu pięknie dziękuję za tak miłe słowa, pracy trochę było, ale to była czysta przyjemność:). Uściski:).

      Usuń
  2. Kasiu gratuluje wygranej z całego serducha :) wiem jaka to radość wygrać :) Twój wianuszej zasłużył na wygraną :) a zaproszenia są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga - tak wygrana dla każdej z nas jest ogromną radością, niezapomnianym przeżyciem:). Moja droga dziękuję Ci z głębi serducha:).

      Usuń
  3. Przepiękne zaproszenia!
    Skromne, ale bardzo eleganckie.
    Gratuluję wygranej, w pełni zasłużona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko bardzo, ale to bardzo serdecznie dziękuję:).

      Usuń
  4. Przepiękne zaproszenia,skromne ale bardzo eleganckie .Robisz piękne rzeczy ,więc wygrana jak najbardziej zasłużona .Nie mogło być inaczej.Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, przepiękne i bardzo gustowne zaproszenia. Za te listki Cię podziwiam.
    Gratuluję wygranej i ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu przepięknie dziękuję:). Sama przyjemność:).

      Usuń
  6. Śliczne takie proste! A za listki tak Jak Małgosia - podziwiam!!! Gratuluję nagrody!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko pięknie dziękuję, a listki to pikuś przy takich słowach uznania:).

      Usuń
  7. Kasiu, taka babcia jak Ty to wielki skarb!! Piękne zaproszenia przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu po takim komentarzu aż urosłam:). Dla moich Perełek - Emmy i Ignasia - wszystko mogę!!! Pięknie dziękuję:).

      Usuń
  8. Śliczne zaproszenia, jestem pod ogromnym wrażeniem ilości zrobionych listków. Gratuluję wygranej i przesyłam serdeczne pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko ślicznie dziękuję:). Uściski przesyłam:).

      Usuń
  9. zaproszenia z wyższej półki,super

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, pięknie wyszły te zaproszenia! takie eleganckie i z klasą:) gratuluję wyróżnienia i nagrody, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu i za jedno, i za drugie uznanie ślicznie dziękuję:).

      Usuń
  11. Śliczne zaproszenia i gratuluję wygranej. Wianek przepiękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powaliłaś mnie tą kompozycją! Podoba mi się niezwykle!

    OdpowiedzUsuń