Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 5 lutego 2019

Dla miłośniczki książek


Witam cieplutko:)

Dzisiejsza moja karteczka jest w kolorystyce starej kartki z książki (obecnie w stanie rozkładu - klej puścił i wszystkie kartki się rozsypały, a szkoda wyrzucić). I już wiem, że jeszcze nie raz stare kartki zagoszczą na moich pracach, bo bardzo mi się podoba naturalne, pod wpływem światła przebarwienie kartek z książki.
Powstała na urodziny Lidki, która pracuje w wydawnictwie i jest zapaloną czytelniczką. A tak przy okazji dzięki niej wiem, co czytać:). Dlatego właśnie zrobiłam kartkę związaną z jej pracą:). 
Kartkę z książki namoczyłam, aby była łatwiejsza w układaniu i postarzaniu, a później pogniotłam i jeszcze lekko wilgotną marszcząc, przykleiłam na bazę. Dwa kwiatki zrobiłam z białego foamiranu cieniując go pastelami olejnymi w kolorze: brązu, zieleni, pomarańczy i żółtego. Trzeci kwiatek jest magnoliowy (z wygranej). Dodałam gipiurowe koronki, papierowe listki i sznurek. Na tagu Nellie Snellen MFD074 umieściłam leciuteńko podniesione cyfry z wykrojnika COL1347 MD. 
A całość prezentuje się tak i zapraszam do obejrzenia:).


Na poniższym zdjęciu troszeczkę widać jak w środku najpierw wkleiłam potarmoszoną kartkę z książki, a na nią 
drugą z życzeniami (tej nie widać). Uwierzcie mi na słowo, że wygląda to inaczej i ciekawie.










Z racji, że moja kartka przypadkowo kolorystycznie wpisała się w piękny MOODBOARD, dlatego zgłaszam ją do wyzwania: FILIGRANEK


Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu
Kasia

17 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Zawsze próbuję cos tam odczytać jak widzę stary papier:) Kwiatuszki podziwiam!! Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu piękne dzięki:). A z tak miętoszonych kartek to trudno jest coś odczytać:). A w wyzwaniu się nie udało:).

      Usuń
  2. Wspaniałą nietuzinkowa praca, romantyczna i z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka Kasiu !!! Uwielbiam ten styl.Ja mam taki stary pożółkły zeszyt w kartkę o krok od wyrzucenia.Kwiatki przepiękne !
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu dziękuję pięknie:). To teraz czas na Twoją kartkę z pożółkłymi kartkami:).

      Usuń
  4. Kasiu, cudowna kartka. Podziwiam pomysł na świetne wykorzystanie starej książki.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. niezły pomysł,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowe życie starej książki, super pomysł :) Wyszło wspaniale! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranki, pzdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, przepiękna kartka! świetny pomysł z książkową bazą kartki:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu miło mi, że Ci się spodobała i dziękuję bardzo:).

      Usuń
  8. Kasiu fantastyczna karteczka, świetnie pogniotłaś i poukładałaś wszystko. Pozdrowionka gorące.

    OdpowiedzUsuń