Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 marca 2018

Urodzinowa albo imieninowa


Witam

Czy jest gdzieś w Polsce miejsce, gdzie nie dotarło przeziębienie, grypa, wiosenne osłabienie i przesilenie??? 
Chyba nie i mnie również dopadła niemoc przedwiosenna:(.
 A Wy jak się czujecie???
Na przekór zimie i mrozom moja karteczka jest dzisiaj mocno kwiatowa:). 
Kwiatki na papierze, z foamiranu i maleńkie różyczki z masy plastycznej:). W sumie karteczka jest uniwersalna, chociaż zrobiłam ją na podwójną okazję urodzin i imienin cioci Helenki:).
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:).












Tak jak obiecałam w poprzednim poście poniżej załączam dwa zdjęcia nagród, jakie dla Was przygotowałam:

1) kwiatki, niektóre są jeszcze niekompletne, ale do dnia wysyłki będą oraz


2) scrapkowe wycinanki


 Jak znam siebie  z pewnością coś dorzucę:), więc zapraszam chętnych do zabawy.

Trochę jestem zaskoczona, że tak bardzo mało osób chce się bawić, no ale cóż mogę na to poradzić.
Może powyższe nagrody WAS zachęcą i się zapiszecie odgadując zagadkę. 

KONIECZNIE w komentarzu podajcie wybór nagrody:).

Jeszcze jest trochę czasu - zapisy do 16 marca 2018 roku:).

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę zdrówka oraz nie dawajcie się żadnym infekcjom
Kasia

23 komentarze:

  1. O tak ! Tego potrzebowałam dzisiejszego poranka, uroczej , kwiecistej , pięknie skomponowanej karteczki.
    Co do zabawy . To trudno wziąć w niej udział, gdy się nie wie co włożyłaś do "środka". Kucharka zemnie żadna. Ściągać z innych komentarzy nie uchodzi a trzeba wymienić wszystkie składniki ;-)
    Prezenty przygotowałaś cudne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu na tym polegają zgaduj -zgadule, że nie wiemy co jest w środku, ale warto się bawić:). Dziękuję bardzo:).

      Usuń
  2. Kasiu u mnie tez wirusowo w domu i jakoś nie mija. Życzę zdrówka i cierpliwości. Ja na Twoje kwiatuszki od dawna jestem chetna, choć i te cudne scrapki kuszą, ale jednak kwiaty :) Kto się chce bawić, to sie bawi :) Kartka wspaniała, wiosenna , no i te kwiatuszki na niej- och :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ago zdrowiej z rodziną i życzę szybkiego, spokojnego zakończenia remontu:). Pięknie dziękuję:).

      Usuń
  3. Pięknie skomponowana kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, kartka jest przepiękna, a Twoje kwiaty mnie oczarowały. Chętnie zostałabym właścicielką takich kwiatuszków, więc spróbuje coś odgadnąć.
    Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję za przemiłe słowa i może następnym razem się uda:).

      Usuń
  5. Kasiu zdrowia życzę bo i u nas zagrypiło się...a karteczka piękna prawdziwie wiosenna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję bardzo i mam nadzieję, że już zdrowiejecie:).

      Usuń
  6. Kasiu jak cudowna wiosenna karteczka, ale mi się bardzo podoba, a kwiatuszki twojej urody cudne ach , może zgadłam jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu pięknie dziękuję za uznanie, a szanse na wygraną były jak 1 do 4. Może następnym razem szczęście się do Ciebie uśmiechnie:).

      Usuń
  7. Śliczna karteczka!!! Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj mnie też ostatnio dopadła niemoc przedwiosenna, ale jest już znacznie lepiej. Wracam powoli do formy, po wprowadzeniu pewnych zmian głównie dotyczących diety przy tym moim choróbsku... :) A karteczka cudna 😍 Życzę dużo zdrówka i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko pięknie dziękuję i nie dawaj się swojej chorobie. Trzymam za Ciebie kciuki:).

      Usuń
  9. Oj chyba choróbska siedzą w każdym kącie:( Karteczka śliczna!! Kwiatuchy po prostu cudne! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak jak choruje to cała Polska bez wyjątku:(. Gosiu piękne dzięki:). Również pozdrawiam Cię serdecznie:).

      Usuń
  10. Piękna niespodzianka szkoda że tak późno tu dotarłam. Ale widziałam, że ktoś bardzo się ucieszył :-)Pozdrawiam Kasiu serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda Bożenko, że tak późno dotarłaś. Faktycznie Aga i Gosia były bardzo zadowolone z otrzymanych wygranych:). Również Bożenko pozdrawiam Cię serdecznie:).

      Usuń
  11. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń