Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 27 marca 2018

Eko, pastelowo i kolorowo c.d.


Witam nocną porą

I kolejna porcja trzech wielkanocnych kartek z jajkami.
W poprzednim poście bardzo Wam się spodobała karteczka eko:). Piękne dzięki za uznanie:).
Nie jestem wprawiona w kartkach eko, ale dzisiaj mam kolejną:). 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:). 
I co myślicie o takiej różnorodności kolorystycznej???






Na tej karteczce powycinałam elementy do wycinania z Magicznej Kartki z kolekcji Kwitnący poranek i ułożyłam na pięknym pastelowym tle z tej samej kolekcji:).






Jak sobie radzicie ze ścinkami papierów scrapowych???
Osobiście powiedziałam sobie dość z gromadzeniem ścinek!!! I zaczynam je wykorzystywać!
Na kartce poniżej jako tło użyłam postrzępione ścinki ok. 2 cm, pozostałości od papierów 15 x 15 cm. Pastelowe kwiatki są własnej roboty i dodałam gałązki pocieniowane pastelami olejnymi:).
Co sądzicie o tak wielobarwności kolorystycznej???







Pozdrawiam cieplutko w ten przedświąteczny czas
Kasia

16 komentarzy:

  1. Piękne karteczki:))ta eko kartka bardzo mi się podoba,jest super :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Marylko:). Widzę, że kartki eko są górą:). Również pozdrawiam:).

      Usuń
  2. These are all so gorgeous!! I love the designs and details of each one!! They are so beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne karteczki :)
    Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko pięknie dziękuję i również życzę Wesołych Świąt:).

      Usuń
  4. Śliczne karteczki :) ta eco bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ślicznie dziękuję i znowu górą eko:):):).

      Usuń
  5. Kasiu, każda kartka niesamowicie mi się podoba. Świetny pomysł na wykorzystanie ścinek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu pięknie dziękuje i również ściskam serdecznie:)

      Usuń
  6. These are all so gorgeous!! I love the designs and details of each one!! They are so beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)
    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty czarodziejko!!! Są przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń