Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 lipca 2017

Ślub z kwiatami i mediowym tłem


Witam Was niedzielnie:).

Dzisiejsza ślubna kartka jest w ciemniejszej gamie kolorystycznej i w większym rozmiarze niż standardowe bazy, ale Młodym się bardzo spodobała:). Stwierdzili, że jest wyjątkowa przez tę właśnie kolorystykę. 
Do stworzenia tła użyłam czarnego  papieru - textured - Papermania, na który przez maskę w prawym rogu nałożyłam białe gesso, posypałam pyłkiem syrenim i pięknym pigmentem perłowym Red Blue - 13arts, popsikałam mgiełkami Ayeeda Mist - 13arts - brudny róż i biel kredowa, bordo perłowe co dało ciekawy efekt cieniowania:). Lewy górny róg mocno spryskałam białą mgiełką i przykleiłam nieregularnie biały kordonek, który spryskałam brudnym różem. Nakleiłam drobniutkie bordowe mikrokulki. Na całość nałożyłam tiul z brokatem, aby czarne tło nie było tak wyraziste. Kwiatki były białe, zrobione przeze mnie z papieru, a pod wpływem mgiełki zmieniły barwę na ślicznie mieniący się kolor bordowej perły . Ozdobne "patyczki" potraktowałam farbą wodną w odcieniu złota perłowego - 13 arts. 
Serducho w środku jest brzozowe i pomalowane białym gesso:).
A czy Wam również się moja inspiracja spodoba??? 
Zapraszam:).






Jeszcze jedno zbliżenie perłowych kwiatów.

 

Na koniec zdjęcie koperty z kartką w środku - gotową do podarowania Młodym.



Karteczkę zgaszam na wyzwania:

1) wyzwanie - tło - w 13arts:




2) wyzwanie - ślub - w Eko-Deco:




3) oraz na wyzwanie kwiatowe w TricksArt:




Dziękuję za uwagę i życząc udanego tygodnia
pozdrawiam serdecznie
Kasia



37 komentarzy:

  1. Piękne perłowe kwiaty i śliczne to serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ago dziękuję bardzo za uznanie i pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  2. Jeju Kasiu ależ się dzieje na tej karteczce, jak przeczytałam opis to pomyślałam że Ty urodziny miałaś i rodzina zrobiła Co prezent w postaci zestawy mediów wszelakich. Jak Ty je wszystkie ogarniasz? Ja mam dwie mgielki z których za bardzo nie korzystam bo po prostu nie umiem tego zrobić by było fajnie. Szkoda że tak daleko mieszkasz bo bym już na nauke się do Ciebie udała.
    Piękna i niecodzienna jest ta karteczka, życzę powodzenia i trzymam kciuki za wygrana w wyzwaniu!
    Miłego dnia😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Gosiu dzieje się, masz rację troszeczkę mediów się zebrało - widać to dopiero jak się je wymienia w poście:), a ciągle wydaje się brak tego i tamtego - jak potrzeba:). Dopiero raczkuję w mediowaniu i stopniowo eksperymentuję - na wyczucie - a najwspanialszą rzeczą w tej zabawie jest nieprzewidywalny efekt końcowy i wielka radocha mediowania!!! Dziękuję Ci i życzę również miłego dnia:).

      Usuń
  3. Napracowałaś się, ale efekt jest tego wart. Całość prezentuje się niezwykle elegancko i faktycznie ta kolorystyka jest wyjątkowa! Taka pamiątka, to skarb!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ago dziękuję za tak wspaniałe słowa i uznanie nietypowej, ślubnej kolorystyki! Takie słowa utwierdzają, że warto robić coś innego, odważnego w mieszaniu kolorów:). Pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  4. Cudeńka :) Prace fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko dziękuję bardzo za uznanie i pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  5. pięknie wygląda kartka! serducho fantastycznie wkomponowałaś w kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję i cieszę się, że wszystko jest jak powinno:). Pozdrawiam ciepło:).

      Usuń
  6. so beautiful!! love your work
    thanks for playing with us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh!!! So sweet!!!! Thank you so much for playing with us at 13 Arts!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sandro i Christino thank you very much. Best wishes:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka :) Dziękuje za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Agnieszka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu dziękuję za uznanie, zorganizowanie wyzwania i pozdrawiam:).

      Usuń
  11. Super! Dzięki za udział w wyzwaniu EKO-DECO

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kartka w nietypowej kolorystyce:)Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO i za odwiedziny na moim blogu:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Marta ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eko-Deco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. PIĘKNE;)Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eko-Deco!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa i trochę niestandardowa kartka. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. DT Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że niestandardowa kartka się spodobała:). Pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  17. ciekawe kolory, bardzo nieszablonowe podejście :)dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i uznanie:). Pozdrawiam niedzielnie:).

      Usuń
  18. Ciekawy efekt daje to mediowe tło w połączeniu z tiulem! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śwetna kartka, rewelacyjny pomysł z mediowym tłem! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ludko:). Właśnie chodziło mi o coś zupełnie innego i oryginalnego w kolorystyce:). Co prawda nie przynosi mi to wygranej w wyzwaniach, ale co najważniejsze dla mnie - spotkało się to z ogromnym zainteresowaniem nie tylko pary młodej, ale i gości:). A przede wszystkim o to mi chodziło:). Pozdrawiam.

      Usuń