Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 grudnia 2016

Życzenia świąteczne i noworoczne


Moi Drodzy

Bardzo serdecznie pragnę WAM podziękować, że mogłam WAS poznać, co prawda wirtualnie, ale kto wie może i kiedyś osobiście się poznamy:). Jest mi niezmiernie miło, że zaglądacie do mnie i utwierdzacie w przekonaniu, iż to co robię może się podobać. Również jestem szczęśliwa, że mogę odwiedzać WASZE wspaniałe blogi, na których prezentujecie swoje często przepiękne prace, bardzo ciekawe projekty, kursy:). 
Dziękuję, że jesteście. Brawo WY!!! 
Jeszcze szczególne podziękowania dla Goi, J.Dark i Bożenki za wspaniałe zabawy, które u NICH udało mi się wygrać. Przydasie sukcesywnie wykorzystuję w moich pracach:).

Z racji, że Pan Jezus narodził się w Betlejem w ubogiej stajence, dlatego moja karteczka właśnie dzisiaj taka będzie - skromna. Pozdrawiam świątecznie.


Jest taki wyjątkowy wieczór w roku.
gdy wszyscy obecni gromadzą się przy wigilijnym stole.
Jest taki wieczór, kiedy gasną wszelkie spory.
Wieczór, gdy łamiemy opłatek, składamy sobie życzenia...
Po nim jest noc.
To noc Wyjątkowa, Magiczna, Niepowtarzalna...
Noc Bożego Narodzenia.

W tę noc z całego serca życzę Wam Wszystkim
zdrowia, spełnienia marzeń, pogody ducha
i wszystkiego co najlepsze w Nowym 2017 Roku,
aby wena tworzenia nigdy Was nie opuszczała

Kasia z rodziną

4 komentarze:

  1. Tobie również życzę Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, były, oj były wesołe i bardzo rodzinne:). Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dla Ciebie także - zdrowych, spokojnych Świąt! A karteczka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń